השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן איך זה עובד

תוכן העניינים:

אולי אתה מעוניין בהקפאת שומן, אך עדיין אינך מבין לגמרי כיצד ומדוע זה עובד?

עכשיו

כשאנחנו # אם למדתם את המדריך האולטימטיבי שלנו להקפאת שומן, עליכם לדעת דבר אחד או שניים על הקפאת תאי שומן. הקפאת שומן (המכונה טכנית קריוליפוליזה) היא תהליך הקפאת תא השומן בכדי להיפטר מאזורי שומן לא רצויים. למעשה, שומן קופא ב -10 מעלות ותאי השומן הממוקדים נהרסים, כך שהתאים כבר לא בולטים ויכולים להתפתח כמו צימוקים. תאי שומן מתים כתוצאה מתהליך טבעי הנקרא אפופטוזיס, אך לא לפני שהם קפואים.

לכל תא יש מחזור חיים טבעי

והקפאת שומן היא דרך להאיץ את מחזורי החיים של התא בתוך הגוף. המשמעות היא שהקפאת שומן היא דרך נוספת עבורנו "להאיץ" את התהליך שגופנו עובר באופן טבעי להיפטר משומן. ברגע שתאי השומן מתים ומופרשים בפרק זמן של שבועות לאחר הטיפול, כל השומן שאבד בשומן הולך לאיבוד.

כשאתה נכנס לאזור קר

הוא מפעיל מערכת שהורגת תאי שומן כשהם מתאבדים ומתים. כשאתה מקפיא שומן, תא השומן קופא והוא קופא מהר יותר, מה שאומר שהקפאת שומן יכולה לחסל ביעילות את כל תאי השומן ללא צורך בהשבתה. נהיה קר (כמו העור שלנו) וכשאנחנו מגיעים לאזורים קרים, המערכת שלנו "מדליקה" את המערכת כדי להרוג את כל תאי השומן, גם אם תאי השומן התאבדו ומתו.

אם אתה מנסה דיאטה או פעילות גופנית ומגלה שהדש שלך נדבק

הקפאת שומן היא אופציה נהדרת. אתה עלול לשרוף קלוריות, אבל יהיה לך קר ושומן בגופך לא יקפא כמו שקית קרח, אז אתה יכול פשוט להקפיא אותו. למרות שמדובר בהליך רפואי, אני לא ממליץ לתת לחולה שומן – כלומר להקפיא בבית. השווה את מדע מקפיאי השומן להשקעת כספיך וודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם.

אפשר לחשוב כי הליך לא פולשני המקפיא תאי שומן ולכאורה אין לו זמן החלמה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי

במילים פשוטות, הקפאת שומן, המכונה גם "הקפאת שומן", היא טיפול ההורג תאי שומן ושומן. כאשר מדענים אומרים כי CoolSculpting "מקפיא" תאי שומן בכדי להפחית אותם, זהו הסבר פשוט כיצד זה עובד. זה עובד מכיוון שהוא הורג את תאי השומן בחלק הגוף המטופל.

תאי השומן קופאים

מתים בסופו של דבר ומופרשים על ידי מערכת הלימפה. ברגע שתא השומן נהרג בטיפול בהקפאת שומן, הוא מועבר החוצה מהגוף וחוסל אותו. הגוף מעבד שומן זה ומסלק את התאים המתים על ידי התגבשותם לצורה מוצקה, שהיא בדרך כלל בצורה של נוזל או נוזל.

תהליך הקפאת השומן מתחיל אז בקירור שכבת השומן לטמפרטורת יעד של -1.5 מעלות צלזיוס

תאי השומן שמסולקים אינם יכולים לצמוח מחדש, והתוצאה של הקפאת השומן היא ממש קבועה מכיוון שהיא הורסת את כל תאי השומן באזור היעד. הקפאת תא שומן מוציאה את כולם מהגוף, וכתוצאה מכך אזור שנראה חלק. בשומנים תת עוריים מורידים את הטמפרטורות של תאי השומן התת עוריים כך שנקודת הקפאה שלהם נמוכה מטמפרטורת פני השטח שלהם (1.2 מעלות צלזיוס).

תהליך הקפאת השומן יכול להפחית את מספר תאי השומן בתחום היעד ב -20 עד 25 אחוזים

CoolSculpting יכולה להפחית 25% מתאי השומן הלא רצויים על ידי הקפאת יעילות של כולם באזור יעד אחד, ולכן, באזור שמטופל בשומן – הקפאה – השומן יפחית את הגודל הכללי ויפחית את הסיכון לסרטן, מחלות לב, סוכרת ו בעיות בריאותיות אחרות.

תהליך CoolSculpting יכול להקפיא את תאי השומן באזור הטיפול וכך לגרום למוות של תאים. תא השומן המת מוסר מהגוף ואז מטבוליזם בגופך בצורה טבעית, לעולם לא לחזור.

על ידי הקפאת תאי שומן, אתה יכול לעזור לאדם לאבד את הקילוגרמים המציקים האחרונים שפשוט לא מגיבים לדיאטה ולפעילות גופנית. אתה יכול להשתמש במקפיא השומן של איזוורה כדי לסייע למוות של תאי שומן.

עכשיו כשאתה מבין מה זה מקפיא השומן של איזוורה

בואו נגיע ליסודות האופן שבו המקפיא עובד. הקפאת שומן היא תהליך ללא אזמל שמבטיח להקפיא ולהרוג תאי שומן במקומות ספציפיים. לכן הונח מכשיר ואקום על בליטת שומן ותא השומן נחשף לקור (כפור או טמפרטורת גוף נמוכה) במשך שעות. דמיין את הירכיים, הבטן והגב שלך קשורות למכונה שמעבירה אזורים אלה בטמפרטורות קרות במיוחד.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »