השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן במזכרת בתיה

תוכן העניינים:

נולדתי באותה תקופה בברלין, בירת גרמניה, ואהבתי את זה, אבל אפילו לא נראה לי שביקרתי עם הורי בגן החיות ובאקווריומים של ברלין או ביליתי סוף שבוע עם אחת מסבתותיי בפאתי המיוערים. של העיר.

תמיד חיפשתי חיות בר, אבל אף פעם לא יצא לי לראות שום דבר שראוי להזכיר. מן הסתם ברור שדברים אלה מעברי המוקדם אהבו אלי יותר ויותר, למרות שחיי באותה תקופה כבר היו סוג של הרפתקה.

כל השדה היה מכוסה בשטיפה, כי ברור שהחקלאי הסיר את כל הקש שנערם מהמעגל הגדול. לא התכוונתי להרוג את החיה, אלא שמתי אותה בעגלת קש, שם כיסיתי אותה בקש נוסף כדי לשמור על חום.

היה חפיר מול הנכס שלי שהוביל מכר מרעה לנהר סמוך

וזה היה החפיר הזה שהיווה השראה לאחת ההרפתקאות הגדולות שבדמיוני. תפסתי את הדג הראשון שלי משלי בתעלה הזו, שם הלכתי לרוב לשחות, למרות שזו הייתה רק אצבע – פראייר ארוך. זה נשאר בי לנצח, כסמל לטבע שלא נגע בו, אבל הייתי צריך יותר מקופסת לורד אליפסה ישנה כדי לתת לדמיוני להשתולל.

המטרה שלי הייתה להשיג את זה בלונג ביץ '

קליפורניה, שם התגורר אז מכר גרמני חדש. חששתי עד כמה יגיעו כספי הנסיעה שלי, וכשהרכבת עצרה איפשהו ליד תחנה, מיהרתי לקנות כל מה שאמצא. אם היה לי אור יום או לא הייתי רוצה לפספס את השממה, הייתי ישן בחלק האחורי של המכונית.

באותה תקופה התרשמתי שקצין ההגירה היה משועשע למדי בהתמדה שלי ובאמת רק בדק את עמידותי

הבטיחו לי שהמשפחה שלי תהיה בסדר, אבל להסתובב בשלב זה היה חסר תועלת ובזבז את המאמצים שלי. מצד שני, היא אולי פשוט הייתה יכולה להסתמך על העובדה שלא בטוח להשיג ויזה ולהיכנס לקנדה.

אם אתה בדיאטה ומתאמן ויש לך רק שומן שאתה פשוט לא רוצה להיפטר ממנו

אז אתה מועמד מושלם. עם זאת, כאשר השומן חוזר, הוא נוטה להישאר באזור אחד ולחזור באופן שווה יותר באזור אחר. אם תעלו במשקל, תוכלו לעלות במשקל באזור בו טופלתם, כמו הבטן, שרירי הבטן והירכיים, אך לא באזורים אחרים.

למועמדים הטובים ביותר להליכי CoolSculpting יש בליטות משמעותיות באזורים מסוימים ורוצים להיפטר מהם

אתה יכול להשתמש בו באזורים אחרים שאינם מורגשים כמו שהיו, כמו אזור הבטן או הגב. זה יכול לעבוד גם לגברים וגם לנשים, אם כי שניהם נוטים להראות שומן באזורים שונים.

בהתחלה

אתה מרגיש עלייה קלה בטמפרטורת הגוף, אך אז רוב הלקוחות לא מרגישים דבר בגלל התחושה הקרירה. מרבית הלקוחות יכולים להישאר קרובים למשקל האידיאלי שלהם וזה מוביל למוטיבציה שלהם לשמור על המשקל. אנשים רבים מרגישים חיוביים מאוד לגבי מה שהם רואים כתוצאה מתהליך CoolSculpting שלהם. אם ניסית הכל כדי להיפטר מאזורים שגורמים לביטחון שלך לקרוס, הגיע הזמן לנסות משהו חדש.

אנו עוזרים לך ליצור תוכנית טיפול פרטנית המותאמת ליעדי גופך ולתקציב שלך לכל אדם

מחירו של הליך CoolSculpting משתנה בהתאם למספר הפגישות שאתה זקוק לסכום הכסף שאתה מוכן לשלם עבורו. זה גם ישתנה בהתאם לגיל הלקוח שלך, סוג הגוף, המשקל, הגיל ואפילו סוג הטיפול שאתה צריך.

משך הטיפול של CoolSculpting תלוי באזור המטופל במהלך הביקור ובמספר הפגישות שאתה עובר

זה גם ישתנה בהתאם לכמות האזורים אשר יטופלו במהלך הביקור ואפילו לסוג הטיפול שתזדקקו לו. אורכו של כל מפגש Cool SculPTing ישתנה בהתאם לגיל, לבנות, למשקל, לגורם ולגורמים אחרים של המטופל ויהיה תלוי בך ובאינטרס של לקוחותיך בטיפול.

התוצאות הדרמטיות ביותר יושגו תוך חודשיים ורוב האנשים יראו את תוצאות הטיפול המלאות שלהם תוך חודשיים

ניתן להבחין בשינויים כבר כעבור 3 שבועות לאחר הטיפול או שתוכל להתחיל לראות תוצאות 3 חודשים לאחר הפגישה הראשונה. התוצאות הדרמטיות ביותר: תוכלו לחוות את התוצאות הדרמטיות ביותר תוך שבועיים ותוך חודש ותוכלו להבחין בשינויים בטיפול לאחר פחות משלושה שבועות. התוצאות הדרמטיות ביותר שלך מזה שבועיים, אך לאחר חודשיים תתנסה בהן.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »