השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן בנס ציונה

תוכן העניינים:

פותח והוכח על ידי מדעני הרווארד, הוא מכוון לתאי שומן לא רצויים על ידי קירורם ומשאיר רקמות ותאים מסביב שלמים. טכנולוגיית ההקפאה האחרונה של Cooltech מספרד, שהוכרה כאחת המתקדמות בכיתתה, כוללת מיקוד של 360 מעלות לטיפולי קווי מתאר בגוף מלא, ומסלקת ביעילות תאי שומן מכל חלקי הגוף.

טכנולוגיית CoolSculpting מבטיחה קירור מבוקר מדויק לתקיפת תאי שומן מתחת לעור בעדינות וביעילות

יש להרכיב, לאבטח ולקרר את חתיכת היד תוך שעה על מנת להקפיא שומן ביעילות. הטכניקה מבוססת על העובדה שתאי השומן הם התאים הרגישים ביותר בגוף לשינויי טמפרטורה ולחץ. מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מאשר תאי העור, העור שמסביב נותר שלם, מה שיש לו יתרון על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן.

בסוף השעה, מעסים את השומן המגובש בעדינות ומוליך הוואקום מוסר.

מורחים כרית ג'ל על העור כדי להגן עליו ואת המוליך מונח מעל האזור הממוקד. הוואקום, שמרגיש כמו משיכה מוצקה של שומן בעור, מושך אותו מהמוליך אל תוך הג'ל.

פציעה זו מעוררת תגובה דלקתית בגוף

המובילה למוות של תאי שומן. זה יכול לקחת 3-6 חודשים כדי להשיג תוצאות אופטימליות, מכיוון שאנו מסירים את תאי השומן הללו מגוף שלנו. הסיבה לכך היא כי יכול לקחת יותר זמן עד שתאי שומן פגומים מוסרים מהגוף.

אם תרצה, ניתן להשתמש בו בכדי לשמור על קיימא של מיקרואורגניזמים למשך זמן אחסון ארוך יותר. ניתן להשתמש בו גם למטרה זו כדי להשיג זמני תחזוקה ארוכים יותר, כמו גם למטרות אחסון לטווח ארוך.

על פי ההתגלמות המועדפת כיום

ייבוש חרוזי הידרוקולואיד הוא התהליך לשמירה על נקבוביותם. המשמעות היא שתהליך ייבוש מיטת הנוזל כולל הקפאה וייבוש של החרוזים בוואקום למשך 24 שעות לפחות, ועד 30 יום למייבשים. על פי התגלמותי המועדפת כיום, הקפאת ייבוש היא שיטת ייבוש הידרוקולואידים (חרוזים) כדי לשמור על נקבוביותם, בנוסף לייבושם בוואקום.

גליצרין שומר על נקבוביות הרקמה המקפיאה – חרוזים מיובשים – ומשמש כחומר משמר. נמצא כי הוא משפר את הכדאיות של מיקרואורגניזמים תוך שמירה על נקבוביות בג'ל.

מחקרים קליניים הראו גם כי הקפאת שומן יכולה להפחית שומנים תת עוריים בשיעור של עד 25% בפגישה אחת

ישנן עדויות לכך שתאי שומן באזור טיפול מסוים יכולים להפחית ב -20 עד 25 אחוזים, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת Journal of the American Medical Association.

ספקי Coolsculpting עוברים את כל הצעדים הדרושים

כדי לאשר את עובדיהם, כך שתוכלו לצפות בטיפולים בטוחים ויעילים בהקפאת שומן. למרות שתופעות הלוואי של טיפול בשומן – ישנם מעט טיפולים נגד הקפאה, הן יכולות להגיע ועם הקפאת שומן וטיפול לאחר טיפול, ניתן למזער תופעות לוואי כאלה או בכלל לא.

ייבוש חרוזי אלגינט על ידי ייבוש בהקפאה – השתמש בעמילן כמילוי ומקור פחמן, דניטריפיקציה והקפאה – ייבוש בתמיסת עמילן.

אגגלומרנים Pantoae שנתפסו על ידי אגר ייבוש בהקפאה

ספוג ג'ל אלגינט עם מקפיא – ייבוש פנינים. תמונות מיקרוסקופיות אלקטרוניות של לכידת חרוזי אגר מיובשים בהקפאה עם PantoAE – תאי חיידקים נחשפו במים מזוקקים סטריליים והופרדו על ידי צנטריפוגה ב 4100xG. ספירת נבגי חיידקים קיימא לפני ואחרי חשיפת UV. פנינים התייבשו בהקפאה – בטמפרטורה של 80 מעלות צלזיוס למשך שעה לפני שהתייבשו בהקפאה (אוסטרודה בהרי הרץ, גרמניה).

הכדאיות של תאים חופשיים ירדה ב -90%

אך חיידקים קיימא נותרו, והתכווצות מקומית נמוכה יותר בקפל עשויה להיות כתוצאה מייצוב מבנה חלקיקי המילוי. היה צורך בחשיפה ארוכה יותר ל- UVC (איור 2 א) כדי להפחית את יכולתם של חיידקים לשתק את חרוזי גליצרול האלגינט.

CoolSculpting בברוקלין

היא שיטה שאינה ניתוחית שאושרה על ידי ה- FDA, המפחיתה ביעילות את הנראות של בליטות עיקשות ומעצבנות. במהלך הליך הסקרור, מנתח פלסטי או רופא מורשה אחר משתמשים בכלי מיוחד כדי לקרר חלקים מסוימים בגוף לטמפרטורות קפואות.

באמצעות טכנולוגיית קירור מוגנת לפטנט שפותחה על ידי מדענים מהרווארד

Coolsculpting מקפיא שומן על ידי חיקוי של תהליך הרס תאים הנקרא אפופטוזיס, שמבטל לצמיתות את תאי השומן. תהליך הקפאת השומנים של Cool Sc אינו ניתוחי לחלוטין, והשיטה משתמשת בטכנולוגיות קירור בטוחות להקפאת תאים מבלי לפגוע בתאי העור שלמעלה, ובדרך כלל יכולה לתפקד באופן רגיל באופן מיידי. קריוליפוליזה פירושה שתאי שומן אינם ניזוקים בהקפאה, אלא שומן מוקפא בצורה כזו שניתן להקפיא אותו מבלי לפגוע ברקמה שמסביב.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »