השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן בעיר בת ים

תוכן העניינים:

בעלי ואני נסענו במונית לבת ים, עיר מעמד הפועלים בלב העיר תל-אביב המגניבה.

ביקור חולים, "הוגש על ידי מדענים ומומחים בעלי שם מעולם הספרות, שאף הכירו ידע מצוין בכימיה ואפילו במוצרי צריכה.

כשחזרתי לארץ פתחתי מסעדה קטנה

בכיכר שמובילה לטיילת בת ים, והמרחב הקטן שממערב לשביעית הפך בשנים האחרונות לאחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר. כשהלטקסים הגיעו לשולחן שלנו, שומן אווז חלחל לבית, ותודה אלוהים, מקלחת החמאה היא משחה שיכולה לרפא פצעים קולינריים רבים. אף אחד לא יהיה חכם להוסיף את החמאה האגוזית עם הטעם העשיר שלה לאטה או אפילו לכוס קפה.

איימי הציעה להקפיא את הבצק

שנראה רעיון טוב, אם כי קירור זה בהחלט יעזור לטשטש אותו. מערכת הקפאת השומנים של איזוורה זמינה באמזון עבור חלק קטן מהמחיר בהשוואה ל- CoolSculpting וטוענת כי היא מכוונת ביעילות לאזורים בעייתיים על ידי הקפאה והשמדת תאי שומן. אז למה לא רק להקפיא שומן בבית, אלא להכין מודעה של השקעת הכסף, אני משווה את מדע הקפאת השומן לוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.

CoolSculpting משתמש בקירור מבוקר להקפאת אגפי שומן (המכונים לעתים קרובות "ידיות אהבה" או "צמרות מאפינס" ולעתים מכונים "כיסי אוכף") ושומן בצידי הגוף

ניתן גם לראות בגדים שמקררים למקפיא וארוזים בקרח להפעלת שומן חום לירידה במשקל. בעזרת טכנולוגיית CoolSculateding, אתה מקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי להסרת שומן בבטחה ובדרכים המאושרות על ידי ה- FDA בעזרת רופא מיומן. להסרת שומן בבטחה, יש להסיר אותו בצורה בטוחה, בטוחה ויעילה.

CoolSculpting הוצגה בשנת 2010 ואנשים ניסו להימנע מהקפאת שומנים בבית כדי להימנע מהעלות הגבוהה של הליך משרד. CoolSculateding ביצעה יותר מ -1,000 הליכי הקפאת שומן בארה"ב, מה שהופך אותה לאחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שומן באמריקה.

אתה יכול גם לקבל כריך ביצה מטוגנת עם ההזמנה שלך

ואם אתה לא עוזב ליום ובנך צריך להיעשות, תמיד יש את הסופגניות שאתה צריך לבחור מהן אתה חייב ליהנות בזמן שלך. אולי אתה יופי מבריק ונשגב, אולי זו סופגנייה עם מכתב אהבה מותאם אישית, או אולי אתה לא יכול להיות כי זה לא נחתך עם ה- DNA של מינסוטה שמאלץ אותך. או אולי יש מכם שפשוט עצלנים לקום ולקחת את הסופגניות בעצמכם, אבל אתם יודעים מה?

הקפאת שומן בעזרת CoolSculpting יכולה להיות יעילה בביטול אזורים בעייתיים מסוימים

אך הטיפול אינו יכול לתת צורת גופך. מסיבה זו, יש מתרגלים המשלבים את שיטת הקפאת השומן עם שיטות אחרות לבניית שרירים ולהגדרתם במקומות מסוימים. אם חסר לך עבודה, מומלצים הליכי פינוי שומן שונים והקפאת שומן בבית היא אחת השיטות היעילות ביותר לסילוק בליטות.

אם יש לך בליטות עקשניות שעמידות בפני תזונה ופעילות גופנית, אתה יכול להקפיא את השומן שלך לרזות. רופאים מוסמכים על ידי הלוח מציינים כי יישום פשוט של קרח על העור יהיה שיטה יעילה בהרבה להסרת שומן מכל שיטה אחרת.

התוצאה

היא ש- CoolSculpting יכולה להיות שיטה יעילה מאוד להפחתת שומן לצמיתות באזורים מסוימים. אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת בליטות שומן עקשניות היא הטמעת טיפול בשם EmsculPT, תהליך המקפיא שומן בתנאים מבוקרים ותחת פיקוח רפואי. זהו טיפול שאושר על ידי ה- FDA המסייע לך לבנות שרירים ולאבד שומן מבלי שתצטרך להתאמן בחדר הכושר. שאיבת שומן היא אפשרות מהירה ויעילה ביותר תמורת 70 דולר, אך אם תרצו להרזות ללא ניתוח, תאלצו להמתין.

איך מחליפים בית קפה בן 30 המשמש כמוקד חברתי, במגוון תליה מבוקר עד לילה ונמס קטלני של טונה? לשף ג'יימי מאלון יש רעיון כיצד לחסל את מגיפת המטיילים: הסועדים לא רק יאכלו, אלא גם יאכלו.

ראיתי אישה יושבת או עומדת מעל סיר גחלים זוהרות כדי לחמם את גופה הקפוא. יש אנשים שחתכו תפוח אדמה לשניים, עשו בו חור, שמו בו נר קטן והדליקו נורת חנוכה.

אני מתאר לעצמי שהפריק

אם היית רואה חדר מלא באנשים – היה תפוחי אדמה מעור עור ודם בוודאי היה זורם בעורקיו וההורמונים היו משתוללים. זאת אומרת, לך לך על אותו בחור תפוחי אדמה, אני אעצור ב- TGI ביום שישי ואוכל כבד של אווזים משומנים, אפילו בימי חול ", אומר פשבורסקי. פירוש הדבר לערבב מנת ניוקי, שלדעתי לא טובה יותר. דרך להילחם בקור החורף מאשר בחמאה מומסת שצפה בפחמימות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »