השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן בעיר חולון

תוכן העניינים:

לאחרונה נחשף כי הליך שאיבת שומן זול של קוסמטיקאית בקואלה לומפור הביא למותה של אישה צעירה. CoolSculpting הוא טיפול בהפחתת שומן שמנקה על ידי ה- FDA המשתמש בקירור מבוקר והקפאת תאי שומן, ומבטל שומן עיקש העומד בכל המאמצים באמצעות תזונה ופעילות גופנית.

CoolSculpting מספק קירור מבוקר במדויק על ידי הכוונת תאי שומן מתחת לעור בעדינות וביעילות

ברגע שהמוליך נמצא במקום, הוא שואב את השומן על גבי צלחת קירור ואז מגיש אותו לתהליך הקירור, והורג את התאים מבלי לפגוע בשום דבר אחר. כדי שהקירור יעבוד, יש לשמור על הטמפרטורות הקרות לתקופה מסוימת ללא תנודות, כך שהשומן יקפא מבלי לגרום נזק לעור או לעצב.

למרבה המזל

הטכנולוגיה החדשה להקפאת שומנים היא כלי נהדר – מחסל שהוא לא רק יעיל, אלא גם חסכוני – כשמדובר בשמירה על הסדר בארנק שלך ובמניעת זמן ההשבתה. ניתן להקים תוכנית CoolSculpting הכוללת את Emsculppt, טכנולוגיה מהפכנית המספקת את היכולת להדק את השרירים ולהעלים שומן. אין טמפרטורה מתאימה שנמשכת מספיק זמן בכדי להרוג את כל השומנים, ולכן היא אינה יעילה כמו שיטת ההקפאה המסורתית.

CoolSculpting הוצגה בשנת 2010 ומאז שחרורה

היא התפתחה מספיק טוב כדי להפוך אותה לאחת מהתוכניות הפופולריות ביותר להקפאת שומנים בעולם. מכיוון שזה מגיע עם emsculppt, אתה יכול להקפיא שומן בטכניקות ביתיות תוך חסכון כסף בעלויות מקצועיות. ישנם מספר מקפיאי שומן שפותחו, כמו חגורת ליפו, שהפכה לפופולארית ביותר בקרב עושים זאת בעצמך. חגורת השפתיים היא מכשיר שמתאים לאריזת קירור שמצננת במקפיא ומונחת על הגוף בתקווה להפחית שומן.

טכניקת הקירור היחידה שאושרה על ידי ה- FDA להקפאת שומן בבית באמצעות שקיות קרח ושיטות אחרות

היא מכונת CoolSculpting, שפותחה על ידי מותג בשם Zeltiq. למרות שמדובר באחת הטכנולוגיות המתקדמות והמדויקות ביותר להקפאת שומנים, זהו גם המותג היחיד שיש לו מכון המלמד אותך כיצד למקם את מוליך ההקפאה בצורה נכונה לעיצוב גופך. אם אתה מנסה להקפיא את השומן בחפיסת קרח או בשיטה אחרת בבית, עליך לשמור על הטמפרטורה הנשלטת שאתה צריך כדי להקפיא את השומן. זה מבטיח קירור נכון מבלי להרוס שומן או לפגוע בשום דבר אחר.

טיפול עצמי LA מציע CoolSculpting למטופלים שרוצים להפחית את כמות השומן בגוף

כדי ליצור מראה חטוב יותר. פיסול מגניב הוא שיטה נטולת ה- FDA למתאר את הגוף ולבטל בבטחה שומן עיקש ללא מחטים, ניתוחים או עצירה. עכשיו זה בטוח לבצע במרפאות רפואיות ואסתטיות והוא ההליך היחיד שאושר על ידי ה- FDA ולא פולשני שקיים.

אם אתה נחשף לקירור מבוקר מדויק לאורך תקופה ארוכה יותר

תאי השומן מתים וכמות השומן שיש לך מצטמצמת לצמיתות. העובדה היא ששיטה זו להפחתת שומן באמת עובדת, ואנחנו מאמינים שהיא עובדת באותה מידה כמו שהיא מקפיאה שומן וגורמת למותה. בדרך כלל, תא השומן באזור המטופל מצטמצם בצורה ניכרת וברגע שעובדו התאים וסולקו באופן טבעי, הם נודדים לאזורים אחרים שלא טופלו בגופך. מכיוון שתאי שומן עקשניים זקוקים לשיטות אמיתיות להפחתת שומן כמו CoolSculpting – חיים, עבודה, שומן אמיתי – כדי לחזור באמת לגוף!

לפני שתירשם לייעוץ הראשון שלך

תחילה עליך לעבור על מה הקפאת שומן. בעזרת טכנולוגיית הקריוליפוליזה, תאי השומן בתאי הגוף כמו הכבד, הלבלב, הכליות ואיברים אחרים מוקפאים למוות. הוא משתמש במשוטים היונקים את העור לכוס כדי לגבש את תא השומן הבסיסי.

כאשר תאי השומן קפואים

הם מתגבשים בעור שמסביב ועוברים אפופטוזיס (מוות של תאים) ברקמת השומן. כאשר הם מתים, הגוף מזהה את התאים המתים כפסולת ומסיר את הפסולת ואז מסיר את התאים. הכבד מסיר אותו מהגוף על ידי פירוקו כדי להרוס אותו, אך כאשר התא מתקרב לקפוא, הוא מת ומת שוב. ברגע שמסירים את תאי השומן מהגוף, הם יכולים להסיר רקמות שומן ולעזור להפחית את הדמות. בעוד CoolSculpting מסיר חלקים גדולים מתא השומן, Emsculps מסיר את רפידות השומן הנוספות שמסתירות שרירים בעלי גוון רב.

CoolSculpting מציע את התוצאות הטובות ביותר עבור מי שקרוב למשקל האידיאלי שלהם ובכושר גופני

אך רק באזורים מבודדים יש מעט יותר שומן. אמולסות פועלות בצורה הטובה ביותר כאשר אזורי שומן עקשניים בגוף אינם מגיבים לפעילות גופנית או אכילה בריאה.

למרבה המזל, CoolScupting היא טכנולוגיה שבעולם הרפואה משתמשים בה כדי להקפיא את השומן שנותר שנראה שלא משאיר. כטיפול שאושר על ידי ה- FDA, הוא מכוון לתאי שומן בטכנולוגיית קירור שבעצם מקפיאה את השומן ומוציאה אותו מהגוף.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »