השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן בתל אביב

תוכן העניינים:

מדענים מציגים עדויות חדשות לפיהן 3 מ"ג של מלטונין משפר את איכות הביציות אצל נשים הסובלות מאנדומטריוזיס, אחד הסוגים הנפוצים ביותר של פוריות ברחבי העולם. חודש מרץ מוכרז כחודש למודעות לאנדומטריוזיס, ומדענים בבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת תל אביב מציגים מחקר חדש על ההשפעה של 3 מ"ג מלטונין, המשפר את איכות הביצית. למרות שהמחלה פוגעת בכ- 200 מיליון נשים ברחבי העולם והיא מונח הבריאות השני ב- Google בישראל, לעתים קרובות מתעלמים או מתעלמים מהתסמינים שלה.

הטכנולוגיה מבוססת על העובדה שתאי השומן בגוף רגישים לקור ונועדה לעזור להקפיא שומן באזורים בהם התזונה והפעילות הגופנית אינם ממוקדים

למרות שיש להקפאת שומן יתרונות על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן, שכן תאי שומן רגישים יותר לטמפרטורה מאשר תאי עור, אך העור שמסביב נותר שלם, יתרון על פני הטיפול הפולשני של שאיבת שומן.

אם אתה מקיים את ההוראות לאחר הטיפול לחלוטין ולא מבחין בהפחתת שומן גלויה לאחר 4 חודשים

יבוצע טיפול CoolSculpting שני. אם עדיין אין לך הפחתת שומן גלויה 4 חודשים לאחר הטיפול השני, תקבל החזר של 50% מעלויות הטיפול. אז אם יש לך רקמת שומן שאינה מתנדנדת, לא משנה כמה תרגיל אתה עושה או כמה קשה אתה אוכל, Cool SculPTing עשוי להיות רק הטיפול לפרק שומן עיקש וליהנות מצורה דקה יותר.

העלויות משתנות בהתאם לאזור העור שטופל, כאשר אזורים קטנים יותר עולים מעט פחות ואזורים גדולים יותר. העלות משתנה גם תלוי אם נדרשת הזרקה כדי לכסות את אזור העור בו נפח האיבוד.

הסדר נקבע על בסיס הגיל

המין, קבוצת הגיל, המשקל, סוג העור וגורמים אחרים של המטופל, אשר מאושרים על ידי בדיקת חולה. שיפורים קוסמטיים, כולל שאיבת שומן, מתיחת פנים, התחדשות פנים, הסרת שיער, השתלת שיער באמצעות ליפו ושחזור פנים המבוצעים על ידי אנשי רפואה טרנסג'נדרים וטרנסג'נדרים – מגשרים בין חולים, נשים וגברים, עלו 5 דולר. חסוך עד 70% ברכישה חד פעמית של 1,000 דולר או 2,500 דולר לטיפול בגוף מלא.

לדוגמא

מומלץ לבצע תוכנית טיפול בקריוליפוליזה באמצעות טכנולוגיית גפ"מ, המכונה טכנולוגיית "גפ"מ", המתבצעת אחת לשלושה חודשים בכל אזור. יש לזה את היתרון שאפשר לטפל בשני אזורים בו זמנית וזמן הטיפול מתקצר משמעותית. טיפולי קריוליפס מתבצעים פעם אחת בכל אזור בשלושה חודשים, וניתן לבצע טיפולי שימור תקופתיים עד 3 שנים באמצעות טכנולוגיית L PG, במחיר כולל של 2500 דולר.

CoolSculpting

הידוע גם בשם קריוליפוליזה, מבוצע על ידי רופאי עור ומנתחים פלסטיים בכדי להיפטר מתאי שומן עקשניים באזורי גוף קטנים. הסרת שיער בלייזר ובהירות דרמטולוגיה מציעה שירותי הסרת שיער בלייזר והסרת עור בלייזר המועילים לעור ומשמשים כטיפול טבעי לאיכות הסביבה ולשיער עצמו. מנתחים פלסטיים Lone Tree מתמחים בטיפול במצבי עור כמו אקנה, פסוריאזיס ומצבי עור אחרים. עור עמוק אסתטיקה לפנים מציע מגוון רחב של טיפולי טיפוח פנים ועור לנשירת עור, שיער ושיער. השימוש בטיפולי פנים איכותיים ולא פולשניים מעניק לאדם מראה "טבעי".

CoolSculpting הורס תאי שומן על ידי הקפאת שומן בטמפרטורות גבוהות מתחת לעור

לשרירים ולעצבים, תוך שמירה על הרקמה שמסביב. בדיוק כמו קירור מסורתי, לוקח לגוף זמן רב לשטוף את תא השומן הפגוע דרך מערכת הלימפה. במהלך הטיפול משתמש הספק במוליך קטן הסופג גם את תאי השומן הקפואים.

המומחה ממקם את המוליך באזור המטופל והוא מתחיל לעבוד

מושך פונקציונלית על העור ומשחרר אנרגיה קרירה כדי להרוס את תאי השומן מתחת לעור. בניגוד לקריוליפוליזה, המפרקת את תאי השומן ומקדמת בצורה משמעותית את עיצוב הגוף, מכשיר ה- LPG ממריץ את חידוש העור ומסייע לשטוח את אזור הטיפול. אם אתם מחפשים את השיטה המהירה ביותר האפשרית להפחתת שומן בגוף, מאמר זה יעזור לשפוך אור על כמה מהיתרונות והחסרונות של טיפולי הקפאת שומן בסינגפור.

חומרי מילוי הזרקת הזרקת דנבר הם המקום הטוב ביותר לגלוש ברשימת הספקים שלך ולמצוא את המומחה המתאים בדנבר. הם מציעים מגוון רחב של טיפולים כגון שאיבת שומן, מתיחת פנים, הצערת עור והשתלת עור.

הם ממוקמים בתל אביב

ישראל, שם עבד בן ששון באוניברסיטה העברית כשגילה את גילויו. ד"ר סמאהה הוא מנהל הניתוחים הפלסטיים בבית החולים קרני בניו יורק מאז 1993. צוותו הוא חלק מהצוות הרפואי בבית החולים קרני, שם הוא מנהל הניתוחים הפלסטיים. בנוסף לזלטיק, ה- FDA אישר גם שיטת הרזיה בשם Zerona, המשתמשת בלייזר בעל אנרגיה נמוכה כדי להגיע לאזורים בעייתיים לריקון תאי שומן תוך שבועות. קור עז מוזרם ברקמת השומן ומקרר אותה עד כדי כך שהיא מתחילה למות. הזריקות יעילות בהפקת חום בהרבה מטיפולים קונבנציונליים, שריפת תאי שומן ועיכוב התחדשותן עד תשעה חודשים במידת הצורך. ישנם חומרי מילוי לעור בהזרקה המשמשים להחלקת העור, אך הם לוקחים את זמנם כדי לוודא שהם עושים את הדרוש בכדי להיות מוכשרים מאוד עם חומר המילוי.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »