השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן האם זה כואב?

תוכן העניינים:

בטח שמעתם על הקפאת שומן, טיפול בשומן פלא שממש מקפיא שומן מהגוף. הקפאה – שומן הוא טיפול המאושר על ידי ה- FDA, לא פולשני, חסכוני, בטוח ויעיל המסייע בהקפאת שומן מהגוף, אך מה עם תופעות הלוואי?

היופי בהקפאת תאי השומן

הוא שברגע שהוא מת ועוזב את הגוף, הוא לא יכול לחזור. למרבה הצער, אין שום דרך לדעת כיצד יגיב גופך להקפאת השומן, אשר קשור למערכת החיסונית שלך הרבה יותר מאשר לשומן עצמו. הקפאה – שומן פועל על ידי "הקפאה" או "הרג" של תאי שומן בחלק הגוף המטופל. באופן זה, תאי השומן מוקפאים, מה שבסופו של דבר גורם להם למות ולהופרש באופן טבעי על ידי מערכת הלימפה.

כשאתה שוקל CoolSculpting

חשוב לזכור שלא מדובר בירידה במשקל. אתם עשויים לחשוב כי הליך לא פולשני המקפיא את תאי השומן ולכאורה אין לו זמן החלמה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אך לפני שאתם משקיעים את כספכם, השוו בין מדע הקפאת השומן לוודא שתקבלו את מה שאתם משלמים עליו. הגעתי לרעיון להקפיא שומן לאחר שלמדתי על הסכנות שבפרוצדורות לא פולשניות בכלל ולהקפיא שומן בפרט.

כשהמכונה מופעלת

היא עובדת לעבודה ומקפיאה את תאי השומן מתחת לעור, ומקפיאה שומן. הליכי הקפאת שומן מבוצעים על ידי רופאים או רופאים מיומנים המבצעים את ההליך בשיטה לא פולשנית, כמו מקרר קרח, ומבוצעים על ידי אנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון רב בתחום הקפאת השומנים.

במהלך ההליך

צביטה קלה או משיכה עלולים להתרחש מתחת לעור, בדומה לכאב גרון. תחושה זו נעלמת במהירות ברגע שהאזור מורדם לחלוטין על ידי הקור ואז מתחיל תהליך ההקפאה, שיכול להרגיש מעט מוזר ופועם אך לא אמור להיות כואב. לאחר שתאי השומן הוקפאו ונשלפו, עדיין ניתן לחוש את הצביטה והמשיכה הקלה, ממש כמו בהקפאה או משיכה. לאחר הליך הקפאת השומנים אתה עדיין יכול להרגיש את הצביטות והמשיכות הקטנות ביותר, רק הפעם מתחת לעור.

על מנת להגיב לכל כאב או אי נוחות הקשורים לטיפול זה, מומלץ ללמוד עוד על CoolSculpting לפני שהוא מקפיא את תאי השומן שלך. טיפול זה נועד לגרום לתחושת קירור שאתה כבר מכיר, אך לא ככל שאתה מצפה.

כדי להבין באופן מלא כיצד קריוליפוליזה מקפיא שומן, עליך להבין אילו סוגי שומן קיימים בגופך וכיצד הם מגיבים אליו. כמו בכל טיפול אחר, יש להתייעץ עם הרופא שלך בכדי להחליט האם הטיפול בהקפאת שומן מתאים לך. יש אנשים שמועמדים טובים יותר מאחרים, אך אם ברצונכם להקפיא שומן בבית, עליכם להיות מודעים לכך שאין שום ערובה כי הקפאת שומן בגוף תחסל את הבליטה שלכם.

אם המדע אומר שהקפאת שומן עובד, מדוע אינך יכול להקפיא שומן בבית, ומה לגבי היתרונות הבריאותיים של הקפאת שומן? אין ספק כי שביעות רצון הלקוחות מהקפאת שומן גבוהה יותר מכיוון שמדובר בהליך לא פולשני.

כאשר מדענים אומרים כי CoolSculpting מקפיא תאי שומן

כדי להפחית אותם, זהו הסבר פשוט לאופן הפעולה. לשאיבת שומן יתרון על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן: היא לא מראה שהיא פוגעת בעצבים או בעור שמסביב, מה שהופך אותה ליעילה יותר מהקפאה בטמפרטורה גבוהה יותר מסוגי תאים אחרים. מכיוון שתאי השומן רגישים מאוד לטמפרטורה של תאי העור ומכיוון שהם רגישים יותר לטמפרטורות מתאי העור, העור שמסביב נותר ללא פגע.

למרות ש- CoolSculpting מהווה אלטרנטיבה בטוחה להפחתת שומן כירורגי

היא מסתמכת על המדע המוכח של קריוליפוליזה, המתייחס לתהליך הקפאה בטמפרטורות קפיא כמעט כדי להרוס או להרוג תאי שומן לצמיתות. מומחים טוענים כי הקפאת שומן היא השיטה היעילה ביותר להפחתת שומן בגוף והפחות פולשנית. הוא מסוגל לפרק את תאי השומן על ידי הבאתם לטמפרטורה סביב נקודת הקפאה.

גם כאן

היעילות של הקפאת השומן בגוף תלויה איפה השומן קפוא וכמה שומן יש לך. אולי הגורם החשוב ביותר, וזה שמביא את הסיכוי הגבוה יותר לכך ש- CoolSculpting אכן יעבוד ויישאר אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לשיטות הפחתת שומן כירורגי, היא שהטמפרטורה בה שומן קופא גבוהה מהטמפרטורה בה קופאים מים. במילים אחרות, תאי שומן יכולים להיות "קפואים" ולהיפגע לצמיתות, מה שמוביל לפגיעה קבועה בתאים ולאובדן קבוע של מסת השריר וצפיפות העצם.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »