השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן המדריך המלא

תוכן העניינים:

מאמר זה יספק מידע למה לצפות במהלך הטיפול בהקפאת שומנים וכיצד לטפל בגופכם במהלך הפגישה. אנו יודעים שיש אנשים הסובלים ממחלות שאסור לנסות בבית, אך אנו אגיד לך אילו חלקי גוף מטפלים בצורה הטובה ביותר בשומן – טיפול מקפיא ומקסימלי.

הדבר החשוב ביותר שיש לציין

הוא שהטיפול בהקפאת שומנים לא נועד לעזור לך לרדת במשקל. בעוד שהקפאת שומן יכולה לסייע בירידה במשקל, אין לראות בה תחליף לאורח חיים בריא. הקפאת שומן אינה פיתרון קבוע לירידה במשקל, ועליך לוודא שהתוצאות שלך לא יימשכו יותר מכמה שבועות ואפילו חודשים, אם לא שנים.

פשוט תסתכל בתמונות של Cool Sculpting וקרא את כל הביקורות המדהימות שאנשים נתנו לו, והשווה את המדע שמאחורי הקפאת שומן כדי לוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם לפני שאתה משקיע את הכסף שלך.

מקפיא השומנים Igia הוא מקפיא שומן המבוסס על שומן המשמש להמיסת שומן נוסף ולתת לך את התוצאות הטובות ביותר מכל מקפיאי השומן הקיימים בשוק כיום.

CoolSculpting משתמש בכוח הקירור המבוקר

כדי למקד לאזורים ספציפיים בגוף ולהפחית שומן על ידי הריגת תאי שומן מתחת לעור. תהליך זה מבטל תאי שומן עקשנים על ידי מתן טמפרטורה מבוקרת במדויק לתאי שומן עדינים ויעילים מתחת לעור. בטמפרטורה הנכונה, ניתן להקפיא תאי שומן מבלי לפגוע בתאים, בעור או באיברים חיוניים אחרים כמו הכבד, הכליות והלב.

הקפאת שומן עובדת בצורה הטובה ביותר כאשר משלימים אותה עם תזונה נכונה ופעילות גופנית, כמו אכילה בריאה, פעילות גופנית ואורח חיים בריא. התוצאות טובות עוד יותר בשילוב עם תזונה נכונה ופעילות גופנית בבית.

אם ירדת במשקל רב ורוצה להיפטר מתאי השומן לנצח

הקפאת שומן היא בדיוק הדבר בשבילך. אם אתם מחפשים מקפיא שומן בו ניתן להשתמש במספר חלקי גוף, מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze הוא האופציה האידיאלית. זה אפילו נהדר אם איבדת הרבה משקל גוף, או שאתה פשוט לא יכול להיפטר מכל השומן בגופך. לאלו מכם שהפכו כל כך שמנים שאתם שמים כל כך הרבה משקל על גופכם שלא תוכלו להיפטר ממנו, הקפאת שומן עשויה להיות רק הפיתרון.

הסט הזה כל כך יעיל ובאמת נותן לך את כל מה שאתה צריך, החל ממדידת שומן ועד לעיסוי. לא בהכרח מדובר על ירידה במשקל, אך כפי שאומרת לנו CoolSculpting עצמה, מדובר בעיצוב גופכם.

אם אתם שוקלים להשתמש בקריוליפוליזה לא פולשנית (הידועה גם בשם פיסול מגניב

הקפאת מים או הקפאת שומן) בסינגפור בכדי להסיר שומן בגוף, עליכם לדעת כי הקפאת שומן היא שיטה יעילה הנתמכת במחקרים ובמחקרי מקרה, לא מכוון לאף חלק בגוף. טיפול כזה בהקפאת שומן המוצע בסינגפור הוא Cooltech Fat Freeze, שמספק לא רק תוצאות, אלא גם מסלק תאי שומן עם זמן השבתה מינימלי וללא כאבים. כמה אזורים מכוונים, כולל הכבד, הכליות, הלב, הריאות, העור, השרירים ואפילו המוח.

WellaFreeze Fat Freeze משתמש בתהליך של קריוליפוליזה מקוררת, אשר הוכח כמסיר 14 עד 28% מהשומן הקרביים תוך 30 עד 60 יום מהטיפול. התוצאות המהירות יחסית נראות בחולים עם אינדקס מסת הגוף (BMI) של פחות מ 30.

ישנם גם אנשים שירדו במשקל רב ורוצים להיפטר מכל תאי השומן לנצח. מכיוון שהקפאת שומן גורמת להרס של תאי שומן, זה האחרון מסייע בכיווץ תאי השומן, ומעניק לך גוף מעוצב ומעוצב היטב.

אני חושב שהספר עצמו מדבר על שימוש בהקפאת שומן כדרך לשבור מישורים ולהמשיך בהתקדמות

קוראים לו "הקפאת שומן: קרנות חדשות בעולם הקולסקפטינג", ספר שניתן להשיג באמזון. המשך לקרוא ולקרוא הלאה, מה אתה צריך לדעת על קירור ולמה אתה יכול לצפות אם תחליט על טיפול בהקפאת שומן.

הקפאת שומן נועדה למקד לסוגים ספציפיים של שומן ולכן היא דרך להקפיא שומן מחלקים מסוימים בגוף. הוא גם מסוגל להפחית את מספר שכבות השומן על ידי עיצוב מחדש של חלקי העור.

זה מושג על ידי הפחתת השומן המקומי

המתועד היטב לאחר קריוליפוליזה. הליכי CoolSculpting אינם פיתרון להרזיה עבור אנשים שמנים, אך הם שימושיים לחולים שרוצים להסיר שומנים לא רצויים מאזורים מסוימים. הטיפול לא יכול לתת לגוף צורה, אך הקפאת שומן באמצעות Cool Sculpt יכולה להיות אמצעי יעיל לסילוק אזורים בעייתיים מסוימים.

הקפאת שומן נאמרת כדרך להאיץ את קצב פיזור השומן באופן טבעי

הקפאת שומן מובילה לעור נפול ומועדפת על ידי רבים בגלל יכולתו להשמיד עד 25% מתאי השומן לפני שהם נעלמים לתמיד, כמו גם יעילותו. ישנם מספר טיפולי הקפאת שומן הכוללים הקפאה עמוקה ואפופטוזיס, הרס כל התאים בקו תאי השומן בגוף על ידי תגובה כימית.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »