השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן המלצות וחוות דעת

תוכן העניינים:

הקפאת שומן או המסת שומן הוא אחד מטיפולי קווי המתאר הפופולאריים ביותר בעולם. הוא משתמש בטמפרטורות קיצוניות בקצה השני של מדחום כדי לגרום לתאי שומן להיעלם. הפסל משתמש בטכנולוגיה שאושרה על ידי ה- FDA המסוגלת להפחית שומן ללא ניתוחים או תרופות.

בטמפרטורות מסוימות

ניתן להקפיא תאי שומן מבלי לפגוע בתאים אחרים או ברקמת העור. הטמפרטורה של תא השומן התת-עורי יורדת לנקודת הקפאה, שהיא כ- 0.2 מעלות צלזיוס. לאחר שתאי השומן קפואים ומעובדים בגוף, הם עוברים עיבוד נוסף, וכתוצאה מכך הפחתת שומן קבועה וטבעית למראה. יש מומחים הטוענים כעת כי הקפאת שומן עלולה להופיע באש ולהוביל לתאי שומן חדשים כעבור כמה חודשים. התיאוריה מאחורי פיסול מגניב, או הקפאת שומן, היא שתאי השומן רגישים הרבה יותר לטמפרטורה מאשר תאי הגוף שמסביב. מכיוון שהגוף מורכב ברובו ממים, בעלי נקודת הקפאה נמוכה יותר משומן, התיאוריה הייתה כי הוא יקפיא את תא השומן ויהרוג אותו לצמיתות כדי להגן על העור ועל הרקמות הסובבות, וכך תמזער את תופעות הלוואי האפשריות של ההליך. זו הייתה תוצאה של מחקר בנושא כוויות קור, ונמצא כי תאי שומן "יקפיאו" כאשר העור קפא. עם זאת, מדענים לא הבינו שהם אכן קפואים עד שהעור כן, מה שהוביל אותם לפתח דרך בה הם יכולים להקפיא ולהסיר אותם מבלי לפגוע בעור או ברקמה הסובבת אותם. הרעיון מאחורי הקפאת שומן הוא שתאי השומן הקפואים מתים באופן טבעי ומתפרקים על ידי הגוף, אשר נספג אז במערכת הלימפה. המכונה מכוונת ממש לתא השומן ומקפיאה אותו, מה שהגוף מחסל לאחר מכן מבלי לבזבז זמן. ניתן לשכוח כוויות קיבה מכיוון שהיא משפיעה רק על תאי שומן ולא על העור או על הרקמה הסובבת.

אם אי פעם הוקפאו יבלות

אין לך מושג כיצד מקפיא שאיבת השומן של איזוורה עובד ומסייע בהקפאת השומן מבלי לגרום להשפעות שליליות על העור או על רקמות אחרות. אם היה לך יבלת שהוקפאה אחרי או לפני שהקפאת אותה, סביר להניח שכבר יש לך מושג טוב איך היא עובדת, וזה עוזר להקפיא את השומן שלך לפני שהוא גורם להשפעות שליליות על העור שלך או על כל רקמה אחרת.

מקפיא השומן של איזוורה יכול לשמש לסייע למוות של תאי שומן וללא השפעות מזיקות על העור או על רקמות אחרות

המכשירים לשאיבת שומן של Isaveras יכולים להשתמש בשילוב של שאיבת שומן, ליפו גליצרול, חומצה גליקולית ואינדקס גליקמי (גליקמיה), התומך בתהליך מוות של תאי שומן. הכן מכשיר שומן קפוא שניתן להשתמש בו להקפאת שומן ולתמוך בתינוקות – מוות של תאים.

אם אתה רוצה לנסות קירור ביתי

אני ממליץ להשתמש במערכת הקפאת השומן Isavera אם יש לך את זה. ניתן להשתמש במקפיא השומן בכמה חלקי גוף כך שתוכלו להשתמש בו בעצמכם. אם אתם מחפשים לוכד שומן לגופכם, כמו מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze, זוהי אפשרות אידיאלית עבורכם. אני ממליץ גם לקנות מעט קישוטים, במיוחד למי שרוצה להשתמש במקרר הביתי בעצמו, מכיוון שהוא זול בהרבה. קל לראות כי מוצר זה אינו מיוצר היטב, אך למרבה המזל לא ראיתי שום הוכחה שהוא מסוכן או גרם לפציעה. נראה שזה גם לא נמנה עם מקפיאי השומן הטובים ביותר וטוען שהוא משיג את אותן התוצאות כמו מכשיר הסרת השומנים Yotown. לא הייתי מצפה מהם להמציא DIY, מכיוון שאין שום הוכחה מדעית לגיטימית המוכיחה את יעילות הקפאת השומן לאובדן שומן.

אם ברצונכם לדעת יותר על CoolSculpting Fat Freeze

מערכת הקפאת השומן Isavera זמינה באמזון עבור חלק קטן מהמחיר בהשוואה ל- coolSculateding. הוא מבטיח לעזור ללקוחות להיפטר מתאי שומן עודפים ולהשיג את משקל גופם הרצוי תוך זמן קצר. מערכת הקפאת השומן של איסוורסה טוענת כי היא מכוונת ביעילות לאזור הבעיה על ידי הקפאה והשמדת תא השומן. אלה חדשות טובות לאלו מאיתנו שרוצים יותר מאשר רק לדעת על זה, אבל לא כל כך טובים עבור כולכם.

הבעיה העיקרית בהקפאת שומנים בבית

היא שהשיטה המאושרת הזו אינה מאושרת על ידי ה- FDA ואין ניסויים קליניים להוכיח שהמכשיר או חגורת השומן פועלים. נראה כי מערכת מקפיא השומנים של איזוורה היא מקפיא השומן האולטימטיבי. ישנם מספר מקפיאי שומן אשר פותחו, אך "חגורות הליפו" הפופולריות ביותר בקהילת הקפאת השומנים בעצמך הם פלטינה Igia Fat Freeze ו- Igia Free Freezer Freezer. מקפיאי השומן IgIA פלטינום הוא מקפיא שומן על בסיס שומן המשמש להמיסת עודפי השומן מתאי השומן בגוף ולא מתא השומן עצמו.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »