השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן כל מה שצריך לדעת

תוכן העניינים:

האם תהית אי פעם מדוע אתה זקוק לטיפול בהקפאת שומנים בכדי להסיר שומנים לא רצויים, או מדוע נראה כי השיטות הרגילות שלך לבקרת משקל אינן יעילות כמו אנשים אחרים? לאחר שניסית את כל הטכניקות האחרות שאתה יכול לחשוב עליהן, ההחלטה להקפיא את השומן שלך עשויה להיות התשובה, ואנחנו ממליצים לך לחשוב מה אתה יכול לעשות בקשר לזה. שקול טכניקה זו כדי להקפיא את השומנים שלך – היא לא רק מומלצת, אלא גם למי שמאמין שהם יכולים.

המשך לקרוא ולקרוא הלאה

כדי לברר מה אתה צריך לדעת על CoolSculpting ולמה אתה מצפה כשאתה מחליט לעבור הקפאת שומן. אנו אגיד לך אילו חלקים בגוף מטפלים בצורה הטובה ביותר על ידי הקפאת שומן ואילו ממקסמים באמצעות הקפאה, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

אם אתה שוקל להשתמש בקריוליפוליזה לא פולשנית (הידועה גם בשם פיסול מגניב

הקפאת מים או הקפאת שומן) בסינגפור בכדי להסיר שומן בגוף, אתה יודע ששומן הוא שיטה יעילה הנתמכת על ידי מחקרים ומחקרי מקרה, לא ממוקד לכל אזורי הגוף. ישנם שני סוגים של טיפולי הקפאת שומן, הכוללים הקפאה ואפופטוזיס, כלומר הקפאת חלק מסוים בגוף כמו הכבד, הלבלב או הכליות. הרעיון להליך הקפאת שומן עלה בי לאחר שלמדתי את היתרונות של הליך זה מבחינת ירידה במשקל והיתרונות הבריאותיים הכלליים.

אם יש לך בליטה עיקשת שעמידה בפני דיאטה ופעילות גופנית

אתה יכול להקפיא את השומן שלך לרזות. ד"ר סלזנבה אמר: 'תאי השומן העקשניים האלה שבדרך כלל אוכלים בריא או מתאמנים באופן קבוע. אם קירות תאי השומן נהרסים לצמיתות, אין צורך בדיאטה או בפעילות גופנית.

שוב

היעילות של הקפאת שומן בגופך תלויה היכן אתה מקפיא אותו וכמה שומן אתה צריך. ישנן מספר דרכים להקפיא את השומן בבית, כמו להקפיא אותו במקפיא ולהסיר את הבליטה. כמו בכל טיפול אחר, יש צורך להתייעץ עם הרופא שלך בכדי להחליט האם הטיפול בהקפאת שומן מתאים לך. לאחר שאישור אחד המומחים שלנו לטיפול, הוא ישתמש בלוח קירור כדי לשאוב את עודפי השומן ולהביא אותו לטמפרטורה אופטימלית סביב נקודת הקפאה בה תאי השומן מתים. בניגוד לטיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן, להקפאת תאי השומן יש יתרון: מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מאשר תאי העור, העור שמסביב נותר ללא פגע ואינך צריך לדאוג לפגוע באזורים אחרים בעור. הטמפרטורה הקרה מבטלת רק את תאי השומן ולא להפך.

אם היית עסוק בדיאטה ופעילות גופנית ומגלה שהסמרטוטים שלך תקועים, הקפאת שומן היא אפשרות טובה עבורך. השתמש בהנעה שאתה מחזיק מתחת לעור שלך וסופגת מספיק מים כדי לגבש את תאי השומן הבסיסיים למשך 35 דקות בממוצע.

זהו תהליך לא פולשני

ללא עצירה, המקפיא תאי שומן כדי להרוס אזורי שומן עקשניים ואז מאפשר לגוף להסיר אותם, כלומר הם יכולים להימשך לנצח. תהליך הקפאת שומן זה יכול להפחית את מספר התאים בטווח היעד ב 20 – 25 אחוז. CoolSculpting מקפיא ביעילות את תא השומן באזור מטרה יחיד ויכול להקפיא עד 25% מתאי השומן הלא רצויים תוך מספר דקות בלבד. במהלך שריפת שומנים – תאים – מתחלף אתר אחסון השומן הבעייתי בגוף ותאי השומן המעצבנים שנמצאים שם נהרסים.

אם אתה מנסה להקפיא שומן בבית באמצעות קופסת קרח או בשיטה אחרת

עליך לשלוט על הטמפרטורה שאתה צריך. לכן אנו קוראים לזה "הקפאת שומן" – זה הקפאת השומן שאתה פשוט לא יכול להיפטר ממנו. כאשר תאי שומן קופאים בטמפרטורות הם כבר לא יכולים לעמוד, הם קורסים ומתים באופן טבעי.

משמעות הדבר היא שהקפאת שומן היא אחת הדרכים להאיץ את קצב הגוף באופן טבעי להיפטר משומן. הקפאת שומן מובילה לעור נפול, אך על פי איגוד הלב האמריקני לא נצפתה אובדן שומן אצל אנשים עם שומן קפוא.

המכונה גם קריוליפוליזה

הקפאת שומן היא תהליך של הורדת הטמפרטורה של תא שומן מסוים עד שהוא מתחיל להתגבש. טכניקה זו משתמשת בטמפרטורות קרות כדי להקפיא ולהשמיד תאי שומן, שבתורם מקפיאים ומשמידים אותם, כתוצאה מהפחתת שומן קבועה. CoolSculpting הוא עוד טיפול בשומן והקפאה שמשחרר אותך ממאגרי שומן עיקשים ומספק תוצאות מדהימות לאורך זמן. זה מוריד את הטמפרטורות של תאי השומן התת עוריים, כך שנקודת הקפאה שלהם נמוכה מהטמפרטורה הרגילה שלהם.

בתהליך זה

תאי שומן מוקפאים באמצעות טכנולוגיית קירור בטוחה מבלי לפגוע בתאי העור שלמעלה. הליכי הקפאת שומן מבוצעים על ידי אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בהקפאת שומן. בפרט, לטמפרטורות הכפור יכולת לשחרר תא שומן בטמפרטורה גבוהה יותר מתא עור מבלי לפגוע בתאים אחרים בעור או ברקמה. שיטה מבוקרת בקפידה של הקפאת שומן, כמו CoolSculpting, מבטלת את הסיכון לקפיאת תאי השומן ולפגיעה ברקמות הסובבות, מה שמוביל להפחתת שומן קבועה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »