השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן כמה זמן לוקח הטיפול

תוכן העניינים:

CoolSculpting נמצאת במגמת עלייה וטכנולוגיית ההקפאה האחרונה של Cooltech מספרד, שהוגדרה כאחת הטכנולוגיות המתקדמות והיעילות בעולם, מגיעה עם התמקדות של 360 מעלות בטיפולי קווי מתאר בגוף מלא, ומסלקת למעשה תאי שומן מכל חלק בגוף . המכשיר משתמש בקירור מדויק כדי להקפיא תאי שומן ב 11 מעלות צלזיוס למשך עד 30 דקות לפני שהם מתגבשים, מה שמוביל להסרת שומן מהגוף וליצירת תאי עור חדשים. הליך לא פולשני ומהיר זה נחשב לראשון מסוגו המסוגל להרוג תאי שומן עקשנים על ידי הקפאתם ולהשיג תוצאות מדהימות באזורים העקשניים ביותר.

זה גורם לתאי השומן למות ולהיות עקשנים כל כך שהם נשטפים בסופו של דבר מהכבד וגורמים לאי ספיקת כבד.

תאי השומן מוסרים אט אט מהגוף

ויכול לחלוף עד שישה חודשים כדי לחסל אותם לחלוטין. חשוב לציין שאף תאי שומן לא נעלמים מיד, אך רוב האנשים אומרים כי התהליך כולו אורך כחודש עד שלושה חודשים. כמה זמן לוקח לשים לב לשינויים בגופך, כגון הפחתת שומן לאחר הטיפול, תלוי במידה רבה כיצד מגיבך. ניתן לצפות בתוצאות הטיפול כבר חודשיים עד ארבעה חודשים לאחר הטיפול הראשון, ולאחר מכן סביר להניח שתראה שינויים נוספים. עם זאת, זה יכול לקחת ארבעה עד שישה חודשים להשלמת הטיפול.

אם אתם מחפשים את הדרך המהירה ביותר להפחתת שומן בגוף, מאמר זה יעזור לשפוך מעט אור על היתרונות והחסרונות של טיפול בהקפאת שומן בסינגפור. ישנן מספר דרכים להאיץ את תהליך הסרת תאי השומן המתים, כגון יישום דיאטה ודפוס תנועה.

טיפול לא פולשני זה קופא ואז מסלק את תאי השומן המתים בגופך כמו גם את כל שאר התאים המתים בגופך. ניתן להקפיא את השומן באופן קבוע וללא כאבים ולא תהיה לו השפעה ארוכת טווח על בריאותך או בריאותך.

כאשר התאים גורשים מהגוף

תוכלו להבחין בתוצאות הטיפול בהקפאת שומן. כאשר הגוף רואה שתאי השומן הללו מוקפאים על ידי הטיפול, הוא מתחיל לספוג ולהסיר אותם. הגוף שוטף את תאי השומן ומעניק לך משטח דק ומעוצב יותר. אחרי שתא השומן שלך קפוא, הוא מתחיל למות ובשבועות שלאחר הטיפול הוא נשטף ומת. אם אתה מתקשה להסיר אפילו את שכבת השומן האחרונה, CoolSculpting יכול להקפיא ולהסיר תאי שומן מגופך. שוחח עם הרופא שלך על התוצאות האפשריות לפני שתנסה להסיר שומן. מכיוון ש- CoolSculpting מסתמך על מערכת הלימפה של הגוף במטבוליזם וחיסול תאי השומן כפסולת, זה יכול לקחת 3-4 חודשים כדי להשיג את תוצאות הטיפול המלאות. עם זאת, אם אתה מסיר את תא השומן מהגוף שלך בהדרגה, זה יכול לקחת בין 3 ל -6 חודשים עד להשגת תוצאות מיטביות.

בניגוד לשאיבת שומן

שם השומן מוסר באופן מיידי, תהליך זה יכול להימשך 1-6 חודשים. זה משאיר זמן לנפיחות וחבורות, ואילו לגוף יש גם זמן להסיר תאי שומן מתים מהטיפול הראשון. על ידי מתן זמן לגוף זמן להסרת תאי השומן הפגועים, תוכלו להבטיח שהטיפולים העתידיים יהיו יעילים יותר.

אחת השיטות הפופולאריות ביותר להסרת שומן ובלטות עקשניים

היא טיפול בשם CoolSculpting, הליך המקפיא שומן בפיקוח רפואי בסביבה מבוקרת. טיפול זה אולי לא נותן צורה לגופך, אך הקפאת שומן עם קירור יכולה להיות דרך יעילה לקצץ נקודות חמות מסוימות.

מערכת CoolSculpting (r) המקפיאה את תאי השומן במהלך התהליך ומבטיחה שאף רקמה או מבנה אחר באזור הטיפול לא ייפגעו

מערכת CoolSculateding מקפיאה את תא השומן בתהליך כדי להבטיח שהגוף או רקמות או מבנים אחרים מחוץ לאזור הטיפול שנפגעים מהתהליכים לא נפגעים.

עם זאת

לא כל תאי השומן נהרגים והאזור הלא מטופל בגוף נשאר כפי שהיה לפני הטיפול ונשמר ומתוחזק. חלק מתאי השומן הפגועים ימותו, חלקם יחסלו את עצמם בתהליך טבעי, אך המטופל יראה תוצאות הדרגתיות כאשר גופו פועל להסרת תאי השומן הקפואים. אם לא תעשה את חלקך ותעלה במשקל לאחר הטיפול, תאי השומן הנותרים יתרחבו וימנעו ממך לאהוב את התוצאות. הטיפולים הבאים יכולים להוביל לעלייה במשקל או לירידה במשקל בחודשים או בשנים שלאחר מכן.

הקפיאו שומן בבית: אם אתם מעוניינים להקפיא את השומן ולהסיר את הבליטות, מדוע לא רק להקפיא אותו בבית? ניתן להקפיא שומן במקפיא עד חצי שנה, או כל עוד תרצו.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »