השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן למי זה מתאים?

תוכן העניינים:

אציג בפניך את חלקי הגוף המתמודדים בצורה הטובה ביותר עם הקפאת שומן ואת הדרכים הטובות ביותר למקסם את הטיפול בהקפאת השומן.

המכונה גם קריוליפוליזה

הקפאת שומן היא תהליך הורדת הטמפרטורה של תא שומן מסוים, כך שהוא מתחיל להתגבש. הקפאת קריוליפס פירושה פגיעה בתאי השומן לשימוש בהקפאה. אין "קריו-קריו" במדע השומן הקפוא, אך במקום להקפיא תאי שומן מבלי לפגוע ברקמה שמסביב, הם קפואים. הם יכולים גם להוריד את הטמפרטורות של תאי השומן התת עוריים לנקודת קפוא של 0.4 מעלות צלזיוס לפחות.

מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מתאי העור ומכיוון שהם קופאים בטמפרטורות גבוהות יותר מתאי העור

העור שמסביב נותר שלם, יתרון שיש להקפאת שומן על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן. שיטות שומן והקפאה מבוקרות בקפידה כמו קריוליפוליזה יכולות לבטל את הסיכון לקפיאת תאי השומן, הקפאה ופגיעה ברקמות הסובבות.

שוחח עם הרופא שלך לגבי תוצאות אפשריות לפני שתסיר שומן. אם יש לך שאלות בנוגע להקפאת שומן או שאתה רוצה להפחית את רקמת השומן שלך, התקשר לשומן הקפאה לפיסול בטלפון 310 – 919 – 5296.

למרות שהקפאת שומן

היא הליך רפואי, אנו לא ממליצים לחולים בבית להיות מעורבים. . אמנם הטכניקה היחידה שאושרה על ידי ה- FDA בארצות הברית היא CoolSculpting, אך שימוש יעיל בקרח או בקניית אפליקטור בבית. Cool Sculpings, שיטה לא רפואית שאושרה על ידי ה- FDA להסרת שומנים עיקשים המנוהלים על ידי אפליקטורים במשרד, היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שומן מרקמת השומן ואושרה על ידי ה- FDA בשנת 2010 ל"העלמת שומנים עיקשים ". על פי המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). בעוד שקריוליפוליזה או "הקפאת שומן" מבטיחים הפחתת שומן קבועה של עד 25% באזורים המטופלים, הדבר אינו זהה להסרה מלאה על בסיס שומן, כמו למשל ניתוח להפחתת שומן.

זה עובד על ידי הקפאה או הרג של תאי שומן בחלק המטופל של הגוף

התוצאות של הקפאת השומן הן ממש קבועות מכיוון שהוא הורס את כל תאי השומן הנמצאים בתחום היעד. עם זאת, התוצאות לא נמשכות זמן רב ותא השומן אינו יכול לצמוח שוב. ברגע שתאי השומן עוזבים את הגוף, הם יכולים להתרחב שוב ולגרום לדלקת ובעיות בריאותיות אחרות.

מערכת הקפאת השומנים של איזוורה מבטיחה לסייע ללקוחות להיפטר מעודפי תאי השומן ולקבל את משקל גופם הרצוי בחזרה תוך זמן קצר

הקפאת שומן יכולה להפחית את שומן היעד בעד 25%, אם כי יכול לחלוף חודש או חודשיים עד שהתוצאות יופיעו. בנוסף, תא השומן מוקפא לפרק זמן מסוים, מה שאומר שמקפיאי שומן יכולים לחסל אותו ביעילות ללא צורך בהשבתה. אתה יכול להשתמש במקפיא השומן מ- Isveras כדי לסייע למוות של תאי שומן.

למרות שהקפאת שומן יכולה לעזור לך להשיג את יעדי הרזיה שלך, אין לראות בה תחליף לאורח חיים בריא. הקפאת שומן אינה פיתרון קבוע לירידה במשקל, וכדאי לוודא שהתוצאות לא יימשכו יותר מכמה שבועות ואפילו חודשים אם זה המקרה.

אם אתה שוקל להשתמש בקריוליפוליזה לא פולשנית (המכונה גם פיסול מגניב

הקפאת גלי או הקפאת שומן) בסינגפור בכדי להסיר שומן בגוף, עליך לדעת שאמנם מדובר בתהליך יעיל הנתמך על ידי מחקרים ומחקרי מקרה, הקפאת שומן אינה מכוונת לכל חלקי הגוף. שיטת הקפאת שומן זו שאושרה על ידי ה- FDA ידועה ביעילותה בזלטיק, שפותחה על ידי קבוצת מדענים באוניברסיטת סינגפור, שהיו להם רעיון לקריולינגוליטי. לפני שאתה משקיע את הכסף שלך, השווה את המדע שמאחורי מקפיאי שומן כדי לוודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.

מערכת הקפאת השומנים של איזוורה זמינה באמזון עבור חלק קטן מהמחיר בהשוואה ל- CoolSculpting וטוענת כי

היא מכוונת ביעילות לאזורים בעייתיים על ידי הקפאה והשמדת תאי שומן. קריוליפוליזה (הקפאת שומנים) משתמשת בטכנולוגיית קירור מבוקרת כדי לכוון את תא השומן ", אמר.

במילים פשוטות

הקפאת שומן, המכונה גם קריוליפוליזה, או במילים פשוטות, היא טיפול בהקרנת שומן הפועל על ידי הריגת שומן התהליך, שיוצר את היכולת להקפיא את תא השומן מבלי לפגוע ברקמה שמסביב, נקרא "קריוליפסוליאוזיס." כמו CoolSculpting, הוא משתמש בטמפרטורות קרות כדי להרוס תאי שומן לא רצויים, מה שמאפשר לך לעצב את גופך ולהפחית שומן אזורים קשים.

בהקפאת שומן

הנקרא גם קריוליפוליזה, משתמשים במכשיר ידני כדי להיפטר מתאי השומן על פני העור ולהקפיא אותם. הוא משתמש בהנעה היונקת את העור לכוס כדי להתגבש. תא השומן שמתחת. CoolSculpting הורס את תאי השומן על ידי הקפאת שומן בטמפרטורות גבוהות מתחת לעור, השרירים והעצבים ומשאיר את הרקמה שמסביב ללא פגע.

אם אתה נמצא באזור של שומן עיקש שלא יכולת לרדת במשקל אובדן או דיאטה

שיטת שומן זו f reezing עשויה להיות האופציה הטובה ביותר עבורך. אם אי פעם הוקפאו יבלות, ייתכן שאין לך מושג כיצד מקפיאי השומן של איזוורה עובדים או כיצד הם עוזרים להקפיא שומן מבלי לגרום לתופעות שליליות על העור או על רקמות אחרות. קריוליפוליזה ומקפיאי שומן הם פתרונות אידיאליים אם אתם במצב טוב בדרך כלל אך יש לכם חלקי גוף בהם שומן לא רצוי מקלקל את קווי המתאר שלכם. מעטפת עובש הזרוע משתמשת בשתי שיטות שונות להפחתת שומנים עקשניים, האחת לעור והשנייה לשרירים ולעצבים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »