השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן לעומת ניתוח קיצור קיבה

תוכן העניינים:

אם אתה מנסה לרדת במשקל, בטח שמעת על מעקף קיבה ו- CoolSculpting. אנשים רבים שמעו על שאיבת שומן וניתוחי מעקף קיבה, אך לא רבים יודעים שיש דרך חדשה לרדת במשקל לא רצוי. אם ניסית לרדת במשקל ונכשלת, ייתכן שהגעת לסוף החיפוש שלך לירידה במשקל. צינורות קיבה מתאימים לאנשים שחיים אורח חיים בריא אך עדיין נתקלים בבעיה לרדת במשקל או שרוצים חלופה מהירה יותר להרזיה. זה מבטיח שאנשים אלה יאכלו פחות ויהיו פחות רעבים, ועוזר להם לרדת במשקל בפחות זמן ובפחות זמן מניתוח מסורתי.

הקפאת שומן

היא גם אפשרות לגיטימית לאנשים שרוצים להפחית שומן במקום מסוים, אך תאי השומן הנותרים עדיין יכולים לגדול ואתם עדיין תעלו במשקל. אם אתם אוכלים יותר מדי לאחר שאיבת שומן, השומן פשוט מופיע בדפוסים מעט שונים, והירידה במשקל אינה גורמת לבעיות.

שאיבת שומן בדרום מיאמי אינה דומה לניתוח מעקף קיבה

אך המנתח יכול לעזור מאוד בבירור האם פיסול מגניב או ניתוח אחר להרזיה הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך. אם תבחר בשניהם, צוות מרפאת הקפאת השומן במיאמי יספק לך את המידע העדכני ביותר אודות ההליך ועלות כל הליך.

הליך זה נועד לעזור בהמסת תאי שומן עקשניים שבדרך כלל מתכווצים רק באמצעות תזונה ופעילות גופנית

זה עובד הכי טוב אם כבר ירדת במשקל ומנסה להסיר שומנים עקשניים ובליטות שלא נעלמים, ללא קשר לתזונה או לפעילות גופנית, אבל זה עובד טוב לאנשים שלא ירדו במשקל בהצלחה על ידי איבוד זה בדרכים אחרות. אנשים הסובלים מעודף משקל של כ -100 קילוגרמים, סובלים מבעיות בריאותיות קשות הקשורות להשמנה ואינם מסוגלים להיפטר משומן באמצעות דיאטות ו / או פעילות גופנית למטרות הרזיה שלהם. הם ככל הנראה יהיו 35 קילו מעל יעד ההרזיה שלהם והתקשו לאבד את המשקל הנכון מבחינת שריר, שומן או מסת שריר.

הרופא של CoolSculpting יקבע אם יש צורך בירידה במשקל בצורה של ניתוח מעקף קיבה או ניתוח קריוליפוליזה

ניתוח הרזיה צריך להתבצע על ידי פאנל – מנתח כללי מוסמך המתמחה בכירורגיה בריאטרית (אין כיום ועדות הסמכה נפרדות לניתוחים בריאטריים המוכרות על ידי המועצה האמריקאית להתמחויות רפואיות). הרופא לניתוחים קריוליסטיים שקובע אם אתה לפחות 35 קילו מעל משקלך – ירידה במשקל ו / או בסיכון לבעיות בריאותיות חמורות.

דוגמנות מגניבה ושרוול קיבה הם פרוצדורות שונות בכל מה שקשור לירידה במשקל

אך המינוח הרפואי סביב הליכים אלה מטושטש, מה שמוביל מטופלים רבים לאמונה שקרית כי קווי המתאר והירידה במשקל הם זהים. למידע נוסף על ההבדל בין ירידה בשומן לירידה במשקל על ידי לגלות איזו שיטת CoolSculpting מתאימה לך. אם אתה שוקל גם פתרונות להרזיה וגם להרזיה, CoolSculpting ורצועת קיבה עשויים להיות רעיון בשבילך. אם אתה מנסה לרדת במשקל וכמעט סיימת עם מסע ההרזיה שלך, אולי הגעת למסקנה שאתה צריך לעבור ניתוח מעקף קיבה. כפי שציינתי קודם, רצועת קיבה תהיה אופציה נהדרת עבור אלה המחפשים פיתרון קבוע יותר לעלייה או לירידה במשקל שלהם.

אם אתה מעוניין רק לרדת בכמה קילו ולא רוצה ניתוח בקיבה

הדבר הטוב ביותר הוא תזונה מיושנת ופעילות גופנית טובה. תשכחו מהתוצאות: אם אתם רוצים לרדת במשקל אך התזונה או הפעילות הגופנית שלכם לא עובדים מספיק טוב, תוכלו להתחיל לחקור את הליכי עיצוב הגוף כדי לעזור לכם להיפטר ממנה.

אם אתה מבחין בכדורי שומן עמידים לאחר שהגעת למשקל היעד שלך וביצעת שינויים באורח החיים לטווח הארוך

הליך זה אמור להיות אופציה עבורך. CoolSculpting הוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר לעיצוב הגוף בארצות הברית. יתכן שתתחרט על כל השומן שאיבדת לאחר הפגישה שלך.

אם שאיבת שומן נשמעת לכם מפחידה מדי או יקרה מדי, הרעיון שתוכלו להסיר שומן בבטחה וביעילות עשוי להישמע מפתה. אם אתה שוקל שאיבת שומן בשפתיים אך אינך מצפה לניתוח ותקופת החלמה ארוכה יותר, כדאי לך לשקול קריוליפוליזה.

הליך הקריוליפוליזה אינו מיועד לירידה במשקל או להשמנה ואינו יכול להחליף שיטות פולשניות כמו שאיבת שומן

אותו היגיון תקף: אף שיטה קוסמטית אינה מומלצת לירידה במשקל כללית, ואף אחד לא אמור להסתמך עליה. למרות שמדובר בפעולת גוף וקווי מתאר, עלייה במשקל וחלוקה מחדש אפשרית לאחר ההליך, אך שום הסרת שומן אינה קבועה, בניגוד ליניקת השפתיים שלאחר מכן, לכן אין להסתמך עליה כפי שהיית עושה על פרוצדורות פולשניות אחרות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »