השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן מאיזה גיל אפשר להתחיל

תוכן העניינים:

זה נשמע כמו השטויות שאולי ראית בתכנית ד"ר עוז: הליך לא פולשני שמקפיא את תאי השומן שלך וכביכול אין לו זמן החלמה. אתה עשוי לחשוב שזה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל זה בגלל שאנחנו לא אומרים לך להקפיא שומן ולרדת במשקל. רומא הייתה משקל – בספטמבר 1929 קפאתם בבית, ואינכם צריכים "להקפיא" שומן באמצעות דיאטה או פעילות גופנית.

הבעיה העיקרית בהקפאת שומנים בבית

היא שהשיטה המאושרת הזו אינה מאושרת על ידי ה- FDA ואין מחקרים קליניים להוכיח שהמכשיר (או חגורת הליפו) עובד. אם שאיבת שומן נשמעת לכם מפחידה מדי או יקרה מדי, הרעיון של סילוק שומן בגוף בסינגפור עשוי להישמע מפתה. בהתחשב בכך שהם משתמשים בקריוליפוליזה לא פולשנית (הידועה גם בשם פיסול מגניב, הקפאת מים היטב או הקפאת שומן) בכדי להסיר שומן בבטחה וביעילות, אנו יודעים כי הקפאת שומן היא שיטה יעילה הנתמכת במחקרים ובמחקרי מקרה, אך היא אינה ממוקדת בכל התחומים של הגוף. ישנם מספר מקפיאי שומן אשר פותחו, כמו למשל "ליפו-חגורה", שהפך לפופולרי ביותר בקרב קהילת מקפיאי השומן בעיצוב DIY. אנו מקווים שהדבר עזר לך להבין את האפשרויות לעלייה במשקל וירידה במשקל וענה על כמה משאלותיך מדוע אינך יכול פשוט להקפיא שומן בבית והאם הקפאת תאי שומן היא קבועה או לא. עכשיו שאנחנו # אם למדתם את המדריך האולטימטיבי שלנו להקפאת שומנים, עליכם לדעת דבר או שניים על הקפאת תאי השומן שלכם כעת.

ישנן מספר טכניקות להקפאת שומן בבית לחיסול בליטות

ואנחנו ממליצים לך לחשוב מה אתה יכול לעשות. אם ניסיתם כל טכניקה אחרת שאפשר להעלות על הדעת, ההחלטה שלכם "להקפיא את השומן" עשויה להיות התשובה או לא. אנו ממליצים לשקול את כל הטכניקות להקפאת שומנים, אך ישנן כאלה שניתן לעשות רק לאחר גיל מסוים, כגון 30 שנים ומעלה.

ישנם מספר פרוצדורות שיכולות להקפיא את השומן במקרה הטוב

והכל ללא זמן ההשבתה של הניתוח. במילים פשוטות, הקפאת שומן, המכונה גם ליפוליזה קריוגנית או פשוט "הקפאת שומן", היא טיפול ההורג תאי שומן. זו אלטרנטיבה לא ניתוחית לשאיבת שומן וככה בדיוק זה נשמע: תא השומן קפוא כדי להקטין את גודלו. הגיתי את הרעיון של שיטה להקפיא את השומן שלי לאחר שלמדתי על היתרונות של קריוגנים, סוג של תהליך הקפאה והפשרה, רק כדי לברר אם יש אמת בטענה שהיא יכולה "להקפיא" שומן לתמיד – הכל ללא כל זמן השבתה או ניתוח!

אם אי פעם הקפאת יבלת

תבין איך דברים מקפיאים בגוף עובדים, ואם אי פעם הקפאת יבלות, תדע איך זה עובד. זה בעצם אותו רעיון, אלא שהוא מקפיא שומן בלי לפגוע בעור או ברקמות אחרות. אם כמוני עברת הקפאת יבלות ולא היה לך מושג כיצד עובד מקפיא השומן של איזוורה, זה עוזר להקפיא את השומן שלך לצמיתות מבלי לגרום להשפעות שליליות על עורך או רקמות אחרות.

שוב

האפקטיביות של הקפאת השומן בגוף תלויה היכן הוא קפוא וכמה שומן עליך להיות, כמו גם בגילך. אם יש לך רקמת שומן בתזונה ופעילות גופנית שאיננה זזה, כדאי לך לשקול הסרת שומן לא פולשנית. אם עדיין יש לך בליטה ניכרת בשומן שאתה רוצה להיפטר ממנו, אז אתה מועמד טוב. עם זאת, אם הגעת למשקל היעד שלך אך עדיין מתנודד בשומן פה ושם, גלה אם Coolsculpting מתאים לך.

אם אתה מישהו שצריך רק לאבד שומן תת עורי עיקש

CoolSculpting היא כנראה אפשרות טובה יותר מכיוון שהוא אינו כירורגי ולא פולשני, בניגוד לשאיבת שומן. הליך זה מתאים ביותר לאנשים שחשים מבוכה מהשומן בסנטר, אינם רוצים ניתוח, עוברים דיאטה, אך עדיין אינם יכולים לשכוח את שומן הסנטר העיקש שעוד לא נעלם. אם אתה רוצה שומן יקפא בגופך, אז יש אנשים שמועמדים טובים יותר מאחרים.

אם אתה סובל מעודף משקל או השמנת יתר

המנתח שלך יגיד לך לרדת במשקל לפני שתנסה לרדת. אם אין לך מספיק שומן בכדי להגיע לדופן האחורית, או אם השומן סיבי מדי, אתה זקוק לספק מנוסה יותר שיבטיח שתראה תוצאות ויש לך המלצות טיפול נכונות להשגת יעדיך.

חוסר זמן להתאושש עלול לגבות מחיר, אבל זה דבר טוב להתמודד איתו. אם אתה רוצה לרדת במשקל והתבקש בעבר להקפיא שומן על מנת לרדת במשקל, כנראה שלא תעשה זאת, ואולי לא.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »