השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן מחירים ועלויות

תוכן העניינים:

CoolSculpting הופיעה בשנים האחרונות וכמעט כל החולים מסכימים כי זו אחת השיטות היעילות והחסכוניות ביותר להפחתת שומן. מכיוון שהשיטה אינה מצריכה השבתה ויכולה להסיר לצמיתות משקעי שומן עקשניים, היא הפכה לשיטה לטיפול בלחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, סוכרת, מחלות לב ומחלות רבות אחרות.

אם אתם נאבקים באזור שאינו עוסק רק בתזונה ובפעילות גופנית

עליכם לבחור ב- CoolSculpting, במיוחד אם יש לכם שומן שניתן לצבוט, מכיוון שהוא אחד השיטות המשתלמות ביותר להפחתת שומן הקיימות. למידע נוסף על קירור והאם שיטת הקפאת שומן מתאימה לך, תוכל ליצור איתנו קשר בטלפון 1-888-743-5555 להתייעצות עם רופא קוסמטיקה. במהלך התייעצות זו הם יכולים לענות על כל השאלות ולתת לך מידע נוסף על ההליך ועלויותיו. אם אתה משווה זאת לשיטות אחרות להורדת שומן, אתה חייב לעצמך להזמין פגישה ראשונה עם אנשי המקצוע המנוסים שלנו ב- Cool SculPTing. אנו טכנאים מנוסים שיכולים לעזור לכם לקבוע לעצמכם מחיר משתלם.

אם הקפאת שומן מתאימה לך, אנו נעזור לך לפתח תוכנית טיפול התואמת את יעדי גופך ותקציבך. אם לא, אנו יכולים גם ליצור תוכניות טיפול המותאמות ליעדי גופך, לתקציבך וכו ', כדי שתדע אילו טיפולי שומן והקפאה מהפכניים מתאימים לך.

העלות הכוללת של טיפול ב- CoolSculpting תלויה באיזורים בהם תרצו לטפל וכמה טיפולים אתם זקוקים בכדי להשיג את התוצאות הרצויות

עלויות הקירור עשויות להשתנות בהתאם לאזור המטופל ומספר הטיפולים הנדרש. העלות היא התנאים שנקבעו בתוכנית הטיפול האישית שלך, המשתנים בהתאם למבנה הגוף, הגיל, המשקל, סוג השומן, הגובה, האזור שיש לטפל בו וכו '.– עם זאת, עלות הטיפול בהקפאת שומן עשוי משתנים בהתאם לחלק בגוף שרוצים לטפל בו ובכמה תאי שומן יש לטפל. אדם ממוצע יכול להוציא בין 2,000 ל -4,500 דולר על הקפאת שומן, כאשר חלק מהאנשים בוחרים להוציא רק 1,300 דולר על טיפול יחיד וכמה שיותר על הטיפול כולו. זה אולי נראה כאילו 2000 דולר הם הרבה כסף להפחתת שומן, אבל זה מיועד לכל המעורבים, לא רק לחולה.

העלות של CoolSculpting תלויה בכמה גורמים

כולל גודל שטח הגוף שיש לטפל בו, מספר המפגשים שצוינו בתכנית הטיפול, וכמה מהמריחים נדרשים לטיפול באזור זה ( s). שונות העלויות נובעת ממגוון גורמים, כולל גיל המטופל, גובה, מצבי בריאות ספציפיים לגילאים, היסטוריה רפואית, מצבים רפואיים וגורמים אחרים. עלויות הקירור נקבעות לא רק על ידי האזור המטופל ביעילות, אלא גם על פי שולי הרווח הנדרשים על ידי המפעל שלכם וכמות הכסף העומדת לרשות שירותי המפעל. עלויות הקירור תלויות במספר גורמים, כולל נתונים כגון סוג הטיפול, מספר ואיכות הטיפולים, עלויות למפגש, שעה ביום ומשך הטיפול וכו '.

חולים המעוניינים לטפל באזורים נוספים

או לאבד יותר שומן יצטרך לצפות לקצת יותר כסף. עלויות CoolSculpting עשויות להיות מעט גבוהות יותר עבור אלו שמקפיאים כמה קילוגרמים של שומן, כמו אלה עם מדד מסת גוף גדול יותר (BMI) אם אתה אדם קטן יותר או מחפש שינויים עדינים. העלויות משתנות בהתאם לגודל אזור מקפיא השומן וגודל הצמח.

למרות שטיפולי הקפאת שומן עשויים להיראות זולים יותר מהחלופות

עליך לזכור כי ניתן להגיע ליותר מפגישה אחת כדי להשיג את התוצאות הרצויות. זה תלוי גם באיזה חלק בגוף צריך לטפל וכמה מפגשים יש צורך להקפיא ולגבש את תאי השומן המעצבנים האלה לחלוטין. אם אתה צריך להקפיא כמות גדולה של שומן עיקש, ייתכן שתצטרך מספר טיפולים בו זמנית. כדי למזער עלויות ולחסוך את התקציב שלך, עשה כמה שפחות או כמה שאתה יכול בכל פעם.

כולם שונים ואין התאמה בגודל יחיד – כולם עונים כמה זה עולה עבור CoolSculpting. זכור שלמרות שאנו מאמינים שקניות במחיר זה דבר נהדר, אתה צריך שיהיה לך תקציב, ועלות הקירור בטקסס היא לא הגורם היחיד אם אתה שוקל להקפיא את השומן שלך.

בקש מהספק CoolSculpting הנחה או תוכנית תשלום שתוכל לעזור לך לקזז את עלות הטיפול שלך

אתה יכול להציג את תוכנית הטיפול הסטנדרטית שלנו כדי להבין את העלויות והמחירים שלנו, אך זה יכול להיות קשה למצוא מחיר טיפוסי, מכיוון שתוכניות הטיפול שלנו חייבות להיות מותאמות לכל אדם ספציפי לאזור בו מטפלים ומספר הטיפולים. נדרש להשגת התוצאות הרצויות. במהלך הייעוץ קשה לתת לך הצעת מחיר עבור עלויות הקירור שלך. במקרים מסוימים אנו מציעים תשלומים חודשיים בכדי להעלות את עלות הקירור והקירור למשתלמת יותר עבורכם.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »