השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן עם משחה

תוכן העניינים:

טיפול בהקפאת שומן הופך במהירות לאחד מטיפולי הפיכת הגוף הפופולריים ביותר המוצעים בפרקטיקה הרפואית הנוכחית. שאיבת שומן היא טיפול לא פולשני, כלומר אינו כולל ניתוח או חיתוך. זוהי אלטרנטיבה להליכים כירורגיים כגון שאיבת שומן והיא נהנית מפופולריות הולכת וגוברת בשל התפתחותה לאחרונה.

הליכי הקפאה של שומן מבוצעים על ידי אנשי מקצוע שעברו טיפולי טרנספורמציית גוף שונים כגון שאיבת שומן והקפאת שומן

מועמדים ל- CoolSculpting (r) זכאים לרופא של דוגמנות להקפאת שומן שיכול לבצע את ההליך. במהלך הליך הקפאת שומן, הרופא ישים משטח ג'ל או מוליך על החלק הפגוע בגוף. תנועת סוג יניקה מושכת את העור והרקמה לתוך כוס המוליך כדי להתחיל בתהליך הקפאת השומן.

תאי שומן שטופלו נהרסים או מתגבשים כך שהגוף יכול לעבד את השומן באופן טבעי ולהסיר תאים מתים. הגוף מסיר תאי שומן מתים על ידי התגבשות תאי השומן והקפאתם בצורה נוזלית.

תאי השומן המגובשים והקפואים עוברים חילוף חומרים ומוסרים על ידי הגוף בצורה טבעית

ומעניקים לך גוף מפוסל יותר ללא צלקות כירורגיות או תופעות לוואי לא נעימות. החשוב מכל, השומן נעלם כאשר תא השומן המטופל כבה, בדיוק כמו שהוא נכנס.

כמו בכל טיפול אחר

יש להתייעץ עם רופא כדי להחליט אם הטיפול בהקפאת שומן מתאים ל אתה. חשוב לוודא שאתה בריא ולא סובל מעודף משקל, מכיוון שלא ניתן להשתמש בהקפאת שומן לטיפול בהשמנת יתר. שוחח עם הרופא שלך לגבי פיסול וגלה אם טיפול זה מתאים ביותר למטרותיך.

אם עדיין אין לך עור רפוי

ייתכן שלא תצטרך לשקול זאת, מכיוון שהקפאת שומן אינה מהדקת את עורך. הצטברות גדולה של שומן שלא הגיבה לדיאטה או לפעילות גופנית עשויה להתאים יותר להסרה פיזית על ידי רופא קוסמטיקה מאשר להקפאת שומן באולטרה סאונד. שאיבת שומן עדיפה עבורכם מכיוון שטיפולי אולטרסאונד ולייזר נוטים להיות פולשניים ויקרים יותר מטיפולים אחרים, כמו ניתוח לייזר. התייעץ עם מומחה קוסמטיקה לפני שאתה שוקל להשתמש במקפיא שומן.

בעוד ש- CoolSculpting הוא כלי יעיל להקפאת שומנים עבור אנשים מסוימים, יתכן שזה לא מתאים לאחרים.

CoolSculpting הוא המותג היחיד של טכנולוגיית הקפאת שומנים שיש לנו ואושר על ידי מינהל המזון והתרופות (FDA). הקפאת שומן היא המקפיא השומן האיכותי הראשון והיחיד שאינו רעיל, המסייע בהקפאת שומן מהגוף.

תהליך ההקפאה נקרא קריוליפוליזה ומתרחש כאשר הטמפרטורה יורדת עד

כדי כך שהתאים המכילים שומן עיקש נהרגים. קשה לקבוע את מידת הרס תאי השומן, אך הוא מכונה "הקפאה" וכרוך בטיפול לא פולשני עם קירור לפירוק תאי השומן. ב- CoolSculpting, אפקט ההקפאה מוחל מבחוץ ותאי השומן מוסרים על ידי מריחת שכבה דקה של נוזל.

בדיקה פשוטה

למשל, שקובעת שלמטופל יש חולשת שרירים או פיצול שרירים התורם לבליטה בבטן, עשויה לגלות שהקפאת שומן אינה מתקנת אותה וככל הנראה שהיא לא תוביל למראה שטוח. אם זה פשוט גורם לעור להראות גרוע יותר, עדיף לחולים עם עור דק או עור נפול לעבור מתיחת צוואר כדי להגדיר מחדש את קווי המתאר.

לאנוליקה יש טכנולוגיה שנקראת צלוליט

אבל זה טיפול פולשני שכולל מחטים, כאבי עור וחבורות. הבעיה היא שאין שום עדות לכך שטיפול אקטואלי בצלוליט הוא כמעט באותה איכות כמו הטיפול. זה יכול להיות קשה למדי או אפילו כואב מאוד לקרר את השומן תחילה ואז לעסות אותו שוב. שומן – נמס אינו מטפל בתאית, שהיא רצועת רקמת חיבור המחזיקה שומן ביחד. ישנן מספר שיטות להפחתת קמטים עמוקים, החלקה של צלוליטיס והמיסת שומן, כולן יקרות יותר ויעילות פחות מטיפולים מקומיים.

הגורם הנוסף לאי נוחות

הוא שהקפאת שומן מחייבת מספר טיפולים, וגם אז מידת שאיבת השומן אינה מתחילה להשוות למידת השיפור שניתן להשיג בעזרת שאיבת שומן. הדבר הטוב ביותר בהליכי הקפאת שומן הוא שהם אינם דורשים זמן התאוששות ותוכל לחדש את השגרה הרגילה שלך זמן קצר לאחר כל פגישה. אל תצפו לשיפור מיידי; תוצאות הקפאת השומן מתרחשות כשלושה חודשים לאחר הטיפול.

שאיבת שומן נראה לפתור את הבעיה על ידי הסרת שומן מעצבן, אך צלוליטיס לא. על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, טכנולוגיות קריוליפוליזה כמו CoolSculpting אינן יעילות להיפטר מצלוליט.

תהליך CoolSculpting שונה בתכלית מכל מה שיש בשוק

מכיוון שהוא יכול להקפיא תאי שומן. שומן מוקפא בטמפרטורה גבוהה בהרבה מכל רקמה אחרת, והמוליך שלו שומר על טמפרטורה קבועה מתחת לנקודת הקפאה. על ידי הקפאת שומן בטמפרטורות גבוהות יותר מאשר ברקמות גוף אחרות, טכניקה זו יכולה להקפיא שומן בגוף מבלי לפגוע במבנים הסובבים או במשטח העור.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »