השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן שאיבת שומן ללא ניתוח

תוכן העניינים:

הכתר נגנב בסופו של דבר מהגוף העליון המשמש להפחתת שומן, בתהליך מהפכני המכונה קריוליפוליזה. זהו טיפול שאינו כרוך בחתך, הרדמה ויתרונות של הקפאת שומן ללא ניתוח כידוע בדרך כלל. הקפאת שומן קריוליפסוליטית, או הקפאת שומנים קריוליפסוליטית כידוע, הם טיפולים מהפכניים שאינם מפחיתים את הסיכון לסרטן, סוכרת, מחלות לב, סרטן הלבלב, מחלות כבד ומחלות אחרות.

הליך הקפאת השומן של CoolSculpting אינו ניתוחי לחלוטין ותוכל לחזור מיד לעבודה ולפעילות רגילה

אם אין לך זמן לשאיבת שומן או שיש לך בעיות בריאותיות משמעותיות, ייתכן שיהיה עליך לעבור ניתוח מקיף יותר. יש לקחת בחשבון מקררים ומקפיאי שומן אם יש לך סיכון משמעותי לסרטן, סוכרת, מחלות לב, סרטן הלבלב או מחלת כבד. טיפולים בהקפאת שומנים המבוצעים בניתוח מוחלט, כגון הקפאת שומן קריוליפסוליטית, הם אידיאליים עבור מי שלא היה להם או אין לו חופש מהעבודה, כמו גם עבור אנשים עם בעיות בריאותיות חמורות.

בסופו של דבר

הדרך הטובה ביותר לקבוע את שאיבת השומן המתאימה לך היא להתייעץ עם לוח – מנתח פלסטי מוסמך המציע שאיבת שומן או פיסול מגניב. המנתח יעריך אותך כמועמד למדידות לאיבוד שומן שאיננו כירורגי ויבאר אם אתה יכול לבצע אותן או לא. אם אתם מחפשים את השיטה המהירה ביותר האפשרית להפחתת שומן בגוף, ייתכן שמאמר זה עזר לשפוך מעט אור על היתרונות והחסרונות של טיפולי הקפאת שומן בסינגפור. אנו מקווים שמידע זה עזר לך, ואם אתה שוקל שיטת הקפאת שומן ללא ניתוח להפחתת משקל גופך, המשך לקרוא כדי להשוות בין היתרונות והחסרונות של אפשרויות להקפאת שומן. – שלא כמו שאיבת שומן קונבנציונאלית, CoolSculpting (r) אינו ניתוחי לחלוטין ואינו דורש חתך. בניגוד ליניקת שפתיים, המבטלת שומן ללא זמן ההפוגה הקשור להליכים כירורגיים, שיטת הקירור היא שיטה יעילה יותר לאיבוד שומן מאשר הליך מסורתי כמו הקפאת שומן.

פרוצדורות זעיר פולשניות כגון שאיבת שומן יכולות לחדור לעור

כדי להגיע לתאי השומן הבסיסיים, וניתן להשתמש ברקמת שומן עקשנית במיוחד להפחתת אזורים לא רצויים. ניתן להסיר אותם ללא ניתוח מכיוון שאינם דורשים תפרים ועלולים לגרום לכאב פחות מההליכים המקובלים.

CoolSculpting משתמשת בטכנולוגיית הקפאת שומנים כדי להפחית תכלילי שומן עיקשים ללא ניתוח וללא זמן השבתה ארוך. נעשה שימוש בהקפאת שומן בקריוליפוליזה, המבטיח להפחית לצמיתות את השומן באזור המטופל עד 25%.

שלא כמו טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן

להקפאת שומן יש יתרונות מסוימים. קריו-ליפו מקרר את השומן באזור הטיפול בגוף והעור שמסביב נותר ללא פגע, בעוד שתאי השומן מגלים רגישות גבוהה יותר לטמפרטורה מאשר תאי העור ומתים עם קירור מבוקר.

הגורם הנוסף לאי נוחות

הוא שהקפאת שומן מחייבת מספר טיפולים, וגם אז מידת שאיבת השומן אינה מתחילה להשוות למידת השיפור שניתן להשיג בעזרת שאיבת שומן. למרבה המזל, למנתחים פלסטיים יש מספר חלופות שאינן ניתוחיות לשאיבת שומן, שתיים מהן הפופולריות ביותר: CoolSculpting והקפאת שומנים, שתיהן יכולות להקפיא שומן מבלי להזדקק לניתוח או להליכים פולשניים כמו ניתוח. יש אפילו טיפולים לעיצוב גוף עתידני שסלבריטאים כבר לא יכולים לשמור עליו בסוד, אך אין פסל גוף "עתידני" כדי להילחם בהקפאת שומנים. SculPTing מגניב הוא אלטרנטיבה שאינה כירורגית לשאיבת שפתיים ויכול להסיר בבטחה שומן עיקש ללא מחטים, ניתוחים והשבתה.

CoolSculpting

המכונה גם קריוליפוליזה, הוא הליך רפואי לא פולשני שמסיר שומן ללא ניתוח. גישה שאינה כירורגית זו אידיאלית להפחתת אזורי שומן מסוימים או למי שלא רוצה לעבור ניתוח או הליכים פולשניים אחרים כגון שאיבת שומן. קירור והקפאה של טיפולי שומן או "קריוליפס" שונים משאיבת שומן להפחתת שומן. שלא כמו שאיבת שומן, CoolSulPTing הוא הליך פולשני להסרת תאי שומן מעל פני העור מבלי לחדור לעור.

טיפול זה שאינו ניתוחי מהווה אופציה נהדרת עבור מטופלים שאינם זקוקים לעיצוב מחדש משמעותי של אזורים אלה

זקוקים למשקל גופם האידיאלי או לצורך הפחתת בליטות עיקשות ללא זמן השבתה רב. שאיבת שומן ללא ניתוח הינה גם אפשרות חסכונית המפחיתה, על פי המכללה האמריקאית לכירורגים, את הצורך בניתוחים או בהליכים פולשניים אחרים כגון שאיבת שומן או שאיבת שומן ללא ניתוח ועם זמן השבתה מינימלי.

CoolSculpting (r)

הוא הליך הקפאת שומן לא ניתוחי וחסכוני שיכול להקפיא תאי שומן עקשניים ולשפר את קווי המתאר בגוף. הקפאת שומן או התקררות מיון הוא אחת השיטות היעילות ביותר להרס תאי שומן לצמיתות. חילוף החומרים מסיר את תאי השומן המפורקים לצמיתות מהגוף והשומן קופא.

ידוע כי טיפולים כמו שאיבת שומן ופיסול מגניב מפחיתים ביעילות את הסיכון למחלות לב

סוכרת, לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה. ידוע כי טיפולים כמו שאיבת שומן וקירור מפחיתים את הסיכון למחלות לב וכלי דם, סרטן, השמנת יתר, סוכרת מסוג 2 ומצבים בריאותיים אחרים בצורה יעילה. ידוע כי טיפולים כמו שאיבת שפתיים או Cool Scrubs מפחיתים ביעילות את הסבירות למחלות לב כמו התקף לב, שבץ מוחי, אי ספיקת כליות ולמעלה מ -1,000 בעיות בריאות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »