השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

תוכן העניינים:

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים הביולוגיים בגוף. טיפול בשאיבת שומן, הידוע יותר בכינויו קריוליפוליזה, מועדף על ידי רבים מאיתנו בסינגפור כאלטרנטיבה טובה יותר להפחתת שומן מסורתית או ניתוח לייצור שפתיים, מכיוון שהוא משתמש רק בטכנולוגיה הכי מגניבה ששורפת תאי שומן ומאפשרת לגופך להשתלט על הביולוגיות שלו תהליך. רבים מעדיפים זאת גם מכיוון שעד 25% מתאי השומן נהרסים ונעלמים לנצח, ולכן יעילותם עולה עם הזמן. ככל שיותר ויותר אנשים לומדים כיצד להיפטר משומן בעבודה קשה בתחום זה, הם לומדים יותר על האופן בו הוא פועל ומה היתרונות שיש לו.

טיפול כזה בהקפאת שומן המוצע בסינגפור הוא CoolTech Fat Freezing, שמספק תוצאות, מסלק תאי שומן עם זמן השבתה מינימלי וללא כאבים. מסיבות אלו ואחרות הוא הפך לאחד מהטיפולים הפופולריים ביותר להקפאת שומן בבריטניה ובסינגפור.

הקפאת שומנים משתמשת במערכת קירור מבוקרת שמקררת באופן סלקטיבי ואז מקפיאה תאי שומן בעור

ברקמות ובכלי הדם שמסביב. בקרת טמפרטורה מדויקת מאפשרת להקפיא שומן בטמפרטורות גבוהות מבלי להרוס או להרוס את הרקמה שמסביב. לשאיבת שומן יתרון נוסף על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן: היא מכוונת רק לתא השומן שניתן לפרק כך שלא ישפיע על האזור הקפוא. מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מתאי העור ומכיוון שהם רגישים מאוד לטמפרטורת העור שמסביב, הם נותרים ללא פגע, ואילו העור שמסביב נותר ללא השפעה מהקפאה. האם ניתן להקפיא שומן מבלי לפגוע בשום דבר אחר באמצעות מערכות טמפרטורה ובקרה מדויקות?

אמנם ישנם מעט טיפולים להקפאת שומן, אך יש להם כמה תופעות לוואי, כגון בחילות, הקאות, שלשולים, בחילות והקאות. עם שומן תקין – הקפאת תופעות לוואי כאלה – ניתן להפחית את ההשפעות למינימום, או ללא כלום, או למקסימום.

ייתכן שייקח זמן מה עד שהתוצאות המשמעותיות יופיעו, אך עליך להתחיל לראות שינויים תוך 21 יום בלבד ולצפות לשינוי מוחלט בתוך חודשיים.

הדבר החשוב ביותר לציין

הוא שטיפולי הקפאת שומן אינם מיועדים לעזור לך לרדת במשקל. ירידה במשקל באמצעות תזונה ופעילות גופנית מצטמצמת ומכווצת את תאי השומן בגוף, אך היא אינה מבטלת אותם לחלוטין. אם תאי השומן הללו ניזוקים או מסולקים, סביר להניח שתשיגו יותר שומן באזור המטופל מאשר אם תאכלו דיאטה או התעמלו כל הזמן. מאמר זה ייתן מעט מידע על מה לצפות במהלך טיפול בהקפאת שומן וכיצד לטפל בגוף לאחר כל פגישה. זכור כי הקפאת שומן אינה תחליף לתזונה בריאה או למשטר פעילות גופנית שיכולה לעזור לך להשיג את יעדיך הקוסמטיים. ד"ר סלזנבה אומר כי כדורי שומן עקשניים עלולים לגרום לבעיות עבור אלה שאוכלים אחרת תזונה בריאה ומתאמנים באופן קבוע. טיפולים בהקפאת שומן פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר משלימים אותם בתזונה, בפעילות גופנית ובשינויים באורח החיים הבריא כמו תזונה ופעילות גופנית.

שפר פתרונות בריאות MedSpa מציעה הקפאת שומנים המסייעת לך להיראות ולהרגיש טוב מתמיד

רבים מלקוחותינו נרגשים להשקיע ולא לחנוק מחבילת הטיפול המותאמת אישית CoolSculpting שלנו. כאן תלמד כיצד דוגמנות גוף עובדת ומה היא יכולה לעשות עבורך, כמו גם את היתרונות של הקפאת שומן. Wonder Face המחירים המשתלמים של Med Spa מציעים גמישות וגמישות רבה מבחינת ירידה במשקל וירידה במשקל.

מערכת קווי המתאר בגוף משתמשת בטמפרטורה נמוכה דיה

כדי לגרום להרס תאי השומן, אך גבוהה דיה כדי לא לפגוע בעור וברקמות באזור הטיפול. קירור מבוקר מכוון לתאי השומן ומקפיא אותם בטמפרטורת גוף זהה לטמפרטורת הגוף הרגילה, אך בטמפרטורה נמוכה יותר.

המוליך CoolSculpting מקרר את שטח הגוף ל -4 מעלות צלזיוס ותאי השומן המתים נשטפים. ברגע שתא השומן המטופל קפוא, הוא מת וקפוא – עד שהוא מתגבש. הגוף מעבד שומן ומסיר תאים מתים על ידי התגבשותם, אך הוא אינו מעבד או מעבד שומן עד שהוא מתגבש.

הגוף מעבד שומן ומסיר תאים מתים על ידי התגבשותם, אך הוא אינו מעבד או מעבד שומן עד שהוא מתגבש. ברגע שתא השומן המטופל קפוא, הוא מת וקפוא – קפוא.

CoolSculpting והקפאת שומנים הם פרוצדורות שאינן ניתוחיות ולרוב ניתן לחזור מיד לעבודה ולפעילות רגילה

קירור או הקפאת שומן הם הליך שלם – כירורגי, כך שאיבת השומן לאחר שאיבת שומן היא קבועה. מכיוון שמדובר בטיפול בגוף ובמתאר, לא ניתן לעלות במשקל או לחלוקה מחודשת על ידי ההליך. בדרך כלל ניתן לחזור לעבודה או לפעילות רגילה באופן מיידי, גם לאחר מספר שבועות ואף חודשים של החלמה מהניתוח.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »