השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן מחירים

תוכן העניינים:

מיליוני גברים ונשים מקפיאים את השומן כבר שנים, ומפחיתים בליטות עקשניות כחלק ממאמצי ההרזיה שלהם. הקפאת שומן, הנקראת מבחינה רפואית קריוליפוליזה, היא שיטה לא פולשנית לאיבוד שומן בגודל כיס בזמן שאתה בתהליך.

CoolSculpting משתמש בכוח הקירור המבוקר

כדי למקד לאזורים ספציפיים בגוף ולהפחית שומן על ידי הריגת תאי שומן מתחת לעור. אם אתם צורכים קלוריות נוספות, השומן מופץ לחלקים אחרים בגוף בצורת תאי שריר נוספים. עם זאת, בתהליך קירור תאי השומן הללו מתים ומוסרים לצמיתות. מכיוון שאותה טכנולוגיה מוחלת גם על שומן בגוף לא רצוי, היא גם מקפיאה את תאי השומן בגופנו, שאז מתים. לאחר שהתגבשו תאי השומן המטופלים, גופנו יכול לעבד ולהעלים את התאים המתים ולעבד שומן בדרכים אחרות.

אם אתה אדם קטן שמחפש שינויים עדינים

העלות של CoolSculpting יכולה להיות קצת יותר מאשר להקפיא רק חלק קטן מהשומן שלך. זכור שאנו חושבים שקניות במחיר זה דבר נהדר, אך אם יש לך תקציב, העלות של Cool SculPTing בטקסס היא לא הגורם היחיד כשאתה שוקל שומן קפוא, וזה לא תמיד האפשרות הטובה ביותר עבורך.

זה אולי נראה כמו $ 2000 זה הרבה כסף להפחתת שומן

אבל הקפאת שומן היא משתלמת מאוד לכל המעורבים, במיוחד לאלה העומדים בתקציב. מחיר הקפאת השומנים מתחיל בדרך כלל בכ- $ 600 לטיפול ויישום והוא יכול לנוע בין פחות מ- $ 100 עד ל- $ 800 עבור גוף גוף אחד.

CoolSculpting

היא שיטה זולה יחסית של שאיבת שומן בהשוואה להליכים אחרים כגון שאיבת שומן, שעולה בממוצע 4,000 $ לאזור גוף, אך המחירים משתנים בהתאם לתוכנית הטיפול של המטופל. שאיבת שומן בסינגפור יכולה לעלות בין קצת יותר מ -2,500 דולר לבין ניתוח להפחתת שפתיים עד 3,500 דולר. במרפאת הגוף העלות הממוצעת של טיפול באזור גוף בודד באמצעות ליפו תלת ממדי – הקפאת שומן PS195 היא 1,095 דולר. בסך הכל העלות היא בין 500 $ ל 1200 $ לחלק גוף, או כ 300 $ לכל הגוף.

כאשר אתה שוקל הקפאת שומן לעומת 3D Lipo, הטיפול שתבחר תלוי במטרה הכוללת שלך. עלויות הקפאת שומן תלויות בכמות השומן שתרצו לסלק, במבנה גופכם וביעדי ההרזיה שלכם.

הקפאת שומן הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר ויעיל ביותר להפחתת שומנים לא רצויים ועקשניים בכיס. הטעות הראשונה שיש לטפל בה היא שמדובר בהליך של ירידה במשקל, אך יש לו גבולות.

נראה כי האזורים הבעייתיים שדיאטה ופעילות גופנית אינם יכולים לגעת בהם, כמו שומן בגוף, כולסטרול, לחץ דם וסוכר בדם.

תהליך הקפאת השומן מבוצע על ידי אדם מיומן שעבר קירור עקבי

והקפיא את תאי השומן. בהליך זה מניחים מוליך באזור טיפולי בו הוא מקפיא את תאי השומן מתחת לעור. באופן זה, הטמפרטורות הקרות משפיעות על הרקמה שמסביב, רק על תאי השומן, המקפיאים למעשה את השומן. מוליך נמשך לתאי שומן תת עוריים בגוף, שם הוא מספק טמפרטורת קירור קבועה המקפיאה את תאי השומן.

הקפאת שומן בסנטר הכפול היא אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בשומן בפלג הגוף העליון, במיוחד בפלג הגוף התחתון ובסנטר.

הקפאת השומן של CoolSculpting אינה ניתוחית לחלוטין ובדרך כלל תוכלו לחזור לעבודה ולפעילות רגילה באופן מיידי. הליך הקפאת השומן אורך כ- 35 דקות, מה שהופך אותו לאחת השיטות המהירות והיעילות ביותר להקפאת שומן.

למרות שטיפולי הקפאת שומן עשויים להיראות זולים יותר מהחלופות

עליך לזכור כי ניתן להגיע ליותר מפגישה אחת כדי להשיג את התוצאות הרצויות. לא כולם יתאימו לכם ולכן חיוני שתחשבו היטב בכדי להימנע מלקבל טיפולים במחיר מופקע ולהשיג את התוצאות שאתם באמת רוצים.

הדבר הנהדר ב- CoolSculpting

הוא שהוא זול לחלוטין בהשוואה לשיטות הרזיה אחרות כגון שאיבת שומן. תהליך הקפאת תאי השומן זהה, אך יש לך סיכוי הרבה יותר טוב להצלחה מאשר בשיטות אחרות להקפאת שומן. אם אתה משווה את זה לשיטה אחרת להורדת שומן, אתה חייב לעצמך להזמין פגישה ראשונה עם איש מקצוע מנוסה של חברת SculPTing.

הרופא שלך יסמן היכן המוליך מונח על גופך וגם יצלם אותך

כאשר מתבצע הטיפול בהקפאת השומן, טמפרטורת היעד נשלטת על מנת להבטיח כי ההליך אינו משפיע על דם, עורך או רקמות אחרות. אתה תרגיש תחושת קירור קלה כאשר מריחי הוואקום מוציאים שומן מהשומן שלך, אך הדבר נובע מכך ששוקלים אותך ושוקלים לפני ההליך ולאחריו, ולא ההליך עצמו.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »