השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

השתלות שיניים

מה חשוב לדעת לפני טיפול השתלות שיניים?

תוכן העניינים:

הדרך היחידה לומר השתלות שיניים מחירים היא לסרוק את האזור כדי לראות כמה עצם יש והאם היא בריאה וחזקה. אובדן עצם הוא הסיבה הנפוצה ביותר לכך שאנשים מסוימים אינם מועמדים טובים, אך אם אינך יודע בוודאות כי רופא השיניים שלך עשוי לראות X. למעשנים ולעשנים כבדים יש סיכון גבוה יותר לכשל בשתלים.

אינך צריך להסיר את השתל מהפה שלך

כדי לאכול או לשים פרוטזה. עקירת שן היא התקופה בה המנתח מחדיר את השתל לאחר עקירת שן. בפעמים אחרות משתמשים בשתל מיני לאחר משיכת השן עם עצם מספקת. השתלת שיניים היא חלופה פופולרית לתותבות שאינן מתאימות מכיוון ששורשיך הטבעיים אינם מאפשרים שום גשר או אפשרויות תיקון אחרות. שתלים עוזרים לאנשים עם שיניים חסרות להימנע מבעיות שפה ולהקל עליהם ללעוס אוכל. רפואת שיניים בשתלים מציעה אלטרנטיבה מבורכת לתותבות ולטכנולוגיית גשר שאיננה מתאימה ומציעה אפשרות למי שחסר שורש שן טבעי שאינו מאפשר בניית שיניים תותבות, גשרים או שיניים תותבות. השתלות שיניים מספקות תמיכה משמעותית לשיניים ומעבדות את העצמות להחלמה סביב השתל. השתלות שיניים יכולות להימשך כל החיים כל עוד אתה מטפל בהן, כמו למשל אם אתה מצחצח, משתמש בחוט דנטלי וממלא אחר ההמלצות של רופא השיניים שלך.

השתלות שיניים

רופא השיניים שלך לא יכול להבטיח הצלחה לכל החיים עם שתלים

אך הוא או היא יכולים לתת לך הצעות והנחיות לטיפול טוב בשיניים. פעל בהתאם להנחיות שרופא השיניים שלך נותן לך כדי להבטיח שהשתלים שלך יהיו בעלי הסיכוי הטוב ביותר להחזיק מעמד לכל החיים.

רופא השיניים השתל שלך ישתמש לאחר הניתוח בטכניקות העדכניות ביותר לטיפול בכאב בכדי להבטיח שתרגיש בנוח לאחר ההליך. תוכלו גם ליצור תוכנית טיפול המותאמת לצרכים שלכם.

תלוי בשתלים הנחוצים לך, או אם יש לך תגובה אלרגית או מצב אחר של עצם הלסת, רופא השיניים שלך עשוי לבצע הליך שיניים אחר. אם יש לך מספר טיפולים דנטליים, העצמות שלך יכולות להחלים ללא שתלים.

לאחר קבלת התייעצות ראשונית עם רופא השיניים שלך

חשוב שתבין שכל תהליך השתלת השיניים יכול להימשך מספר חודשים. הסיבה לכך היא שהשתלת השיניים זקוקה למספיק זמן כדי להתמזג עם עצם הלסת לפני שרופא השיניים שלך מניח את התוף וכתר מעליו כדי להעניק לך מראה של שיניים טבעיות. רופא השיניים או מנתח הפה שלך יבצעו בדיקה מקיפה כדי לקבוע את השיטה הטובה ביותר לקביעת מצב עצם הלסת לפני ההליך ואחריו.

בשלב הראשון של הצבת השתל הכירורגי, פיך יורדם בהרדמה מקומית (אתה תהיה מורדם כך שלא תרגיש כאב או אי נוחות).

תיבת דו-שיח קופצת של ניתוח השתלת שיניים נפתחת ניתוח השתלת שיניים סגור ניתוח השתלת שיניים שתל דנטלי

הוא פיסת מתכת המחליפה את אזור השורש של שן חסרה. זהו תהליך של החלפת שורשי שן בעמודי מתכת, להחלפת שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות כמו שיניים אמיתיות. רופא השיניים קובע אם השתל בטוח ומחבר חתיכה הנקראת התמיכה, המונחת בין העמוד לחלקו של השתל.

רשמתי חמישה מהנושאים החשובים ביותר שאני דן בהם עם מטופלים מדי יום שרוצים להסיר פערים

גשרים או תותבות לא נוחות ולהחליף אותם בשתלים דנטליים קבועים בעלי מראה טבעי. רוב האנשים שמעו כי השתלות שיניים הן נפלאות משום שהן מחליפות שן חסרה על ידי שימוש בה כעוגן למגוון שיניים תותבות. יותר ויותר אנשים נוקטים בשתלים במקום בשיניים תותבות, כתרים וגשרים מסורתיים.

אם אתה מאבד שן אחת או יותר

יש לך יותר אפשרויות מגשרים קבועים ותותבות נשלפות. לא משנה מה תבחר, שתל או תותבת נשלפת היא משחק ילדים, ואילו שתל הוא גשר קבוע שמלט או מוברג. שתל אחד יציב מספיק בכדי לתמוך במספר שיניים, ושישה שתלים מספיקים להחלפת 10 עד 12 שיניים חסרות ברציפות בקשת העליונה והתחתונה של הפה.

אם אתה מטפל היטב בשיניים ובשתלים שלך

זה יעזור במניעת עששת וכשל מבני. לאורך זמן יתכן שיהיה צורך להחליף את השתלים באופן קבוע או לבצע הליכי תחזוקה אחרים. סיבה נוספת מדוע שתלים עלולים להיכשל היא אם לא מטפלים בהם כראוי לפני ואחרי הניתוח.

האגודה האמריקאית לכירורגי פה ולסת אומרת כי לייצוב השתלות שיניים עם השתלות עצם יש יתרונות נוספים

כולל שיפור דרך האכילה והלעיסה ושיפור החיוך שלך. המלצות טיפול השתלות שיניים בקריות מתייחסות לסינוסים ולחניכיים שלך, כולל טיפול יישור שיניים. אם אתה מעשן, יתכן ורופא השיניים שלך לא ימליץ על ניתוח מכיוון שעישון יכול להאט את ההחלמה.

השתלות שיניים הן פעולה שגרתית המבוצעת על ידי אלפי רופאי שיניים ברחבי העולם

כדי להיות מועמד טוב להשתלה, אתה צריך להיות במצב בריאותי טוב ובעל פה. אם אתה בריא ויש לך מספיק עצם לסת להשתלת שיניים, אתה המועמד הטוב ביותר לניתוח השתלת שיניים.

אם שן נכשלת או אפילו נושרת מעט, איכות החיים יכולה ללכת לאיבוד. כישלון ממושך של טיפולי שיניים ואי סדרים שגרתיים יכול לקדם את צמיחתם והתפשטותם של מחלות חניכיים העלולות לסכן את השיניים החדשות.

עצם הלסת הרכה אינה יכולה לעמוד בתמיכת השתל לאורך זמן

ולכן על המנתח להוציא עצם ממקור אחר בגוף. העצם אינה צומחת חזרה לאחר ההשתלה וסובלת מתנועות מיקרו. השתל ממוקם במקסיליה ובולט לחלל הסינוס, כך שיש סבירות גבוהה שלמטופל יש דלקות סינוס תכופות (סינוסיטיס).

תלוי כמה תמיכה בלסת אתה צריך, השתלת העצם יכולה לקחת ימים עד חודשים, והלסת שלך זקוקה לזמן כדי לבנות מחדש את מסת העצם. אם אתה זקוק להשתלת עצם מועטה או ללא, ההשתלה מתבצעת יום לאחר השתלת השן שלך במהלך הניתוח.

מעשנים כבדים, אנשים עם הפרעות כרוניות בלתי נשלטות כגון סוכרת או מחלות לב וחולים שקיבלו רדיותרפיה באזור הראש והצוואר יש להעריך באופן אינדיבידואלי.

רופא השיניים מעריך את המטופל על ידי צילום רנטגן

ביצוע בדיקה חזותית ועובר בתיעוד הרפואי של המטופל. בדיקות אלו מספקות מידע רב ערך אשר רופא השיניים יכול להשתמש בו לצורך עריכת תוכנית טיפול. לא ניתן להבדיל בין שתלים לשיניים טבעיות, אך אין זה המקרה עם תותבות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »