השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן בבטן תחתונה ועליונה

תוכן העניינים:

אתה עשוי לחשוב ש- CoolSculpting, הליך לא פולשני שמקפיא תאי שומן ולכאורה אין לו זמן החלמה, נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל מנתח פלסטי בפלורידה מזהיר שהוא לא בטוח כמו שחשבו בעבר. על פי מחקר חדש שפורסם בכתב העת Journal of the American Academy of Plastic and Reconstructive Surgery (JAPS), הקפאת שומן מתוארת כדרך "לא פולשנית" להשיל ידיות אהבה. פיסול מגניב היא שיטה שאושרה על ידי ה- FDA שהומצאה על ידי רופא בהרווארד להקפיאת תאי שומן בטמפרטורה גבוהה יותר מכל תא אחר.

CoolSculpting משתמש בקירור מבוקר להקפאת צלעות שומן (המכונות לעתים קרובות "ידיות אהבה" או "צמרות מאפינס" ולעתים מכונות "כיסי אוכף") בבטן התחתונה והתחתונה

אלה כוללים שדיים, ירכיים, ישבן, ירכיים ובטן תחתונה, וישבן וירכיים.

CoolSculpting יכול להסיר שומן בחלקים אחרים של הגוף

כולל הגב העליון והתחתון, הישבן, הירכיים, הירכיים והישבן והירכיים. יתכן גם שלטיפול זה יש פוטנציאל להפחית שומן בבטן ושומן מאזורי גוף אחרים. אנו יכולים לעזור לך לארגן ייעוץ CoolSculateding בחינם כדי לקבוע אם שיטת הקפאת שומן זו מתאימה לך ולעזור לך ליצור תוכנית טיפול מושלמת המפחיתה עודף שומן בבטן ובשד.

אם אתם מחפשים מקפיא שומן שיכול לשמש למספר חלקי גוף

מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze הוא האופציה האידיאלית עבורכם. אם ברצונך להסיר שומן מהגב העליון והתחתון, הישבן, הירכיים, הירכיים, הישבן והירכיים, שקול CoolSculpting. למידע נוסף על הפחתת שומן עיקש כדי להראות בטן דקיקה ומפוסלת תוך מספר דקות בלבד. שיטה זו של הקפאת שומנים עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר או לא, אם ישנם אזורים בהם לא הצלחת לרדת במשקל עקב ירידה במשקל או דיאטה, כגון הבטן התחתונה והתחתונה.

שיטת CoolSculpting להפחתת שומן בבטן התחתונה

השתמש באחד משני המוליכים הגדולים כאשר מופחת השומן מאזור הבטן העליונה. המוליך הגדול יותר משמש לטיפול בכאבי בטן באזורים גדולים יותר בבטן ומאפשר הפחתת שומן מקסימאלית. השתמש במכשיר להסרת שומן Yotown עם מלכודת שומן גדולה במיוחד לאזור הגדול יותר בבטן העליונה.

CoolSculpting יכול להרוג או להקפיא תאי שומן תת עוריים בבטן

אך למרבה הצער אין זה סביר להרוג את כולם. אם עליך להסיר תאי שומן לא רצויים לצמיתות, יתכן כי טיפול כגון CoolSculatedping אינו נחוץ לכל הבטן התחתונה. עם זאת, כאשר התאים הנותרים מפסיקים לצמוח, השומן הקרביים שמתחת מתרחב וגורם לכאבי בטן וכאבים.

עבור אנשים מסוימים

הליכי הקפאת שומנים מציעים דרך להיפטר מתאי שומן לא רצויים במספר אזורי גוף שונים ללא צורך בניתוח פולשני. הרעיון לתהליך הקפאת השומן נוצר לאחר שלמדנו על CoolSculatedping, תהליך המקפיא שומן תת עורי בבטן התחתונה והתחתונה.

תוצאות הקפאת השומן הן קבועות באמת

מכיוון שהוא הורס את כל תאי השומן באזור היעד ויכול לחסל אותם ביעילות ללא כל זמן השבתה. תא השומן המפריש אינו יכול לצמוח מחדש, אך הוא קפוא, מה שאומר שניתן לחסל אותו ביעילות ללא זמן השבתה, ותוצאה של הרסו עלולה לגרום להפחתה משמעותית בשומן בגוף. בעוד שמקפיאי שומן גורמים להרס שומן, בהמשך זה גם עוזר לכווץ את תאי השומן, מה שמקנה לך גוף מעוצב ומעוצב היטב.

מי שיש לו מרבצי שומן מעצבנים בבטן התחתונה והתחתונה

כמו למשל בחזה, יודע כמה קשה יכול להיות להחליק את האזורים הללו באמצעות תזונה ופעילות גופנית בלבד. בסרטון זה ניתן גם לראות את תוצאות הקפאת השומן בחלק העליון והתחתון של הבטן.

שיטת CoolSculpting כוללת הקפאת תאי השומן באזור הטיפול על ידי הפעלת מוות של תאים

לאחר מכן מטבוליזם תא השומן המת באופן טבעי בגוף כדי שלא יחזור לעולם, וניתן לראות את התוצאות תוך מספר שבועות מהסרתם הפיזית של השומנים. זה יכול לקחת כשלושה חודשים עד שגופך שוטף את תאי השומן הממוקדים, אך טיפול זה אינו יכול לתת לגופך צורה. הקפאת שומן בעזרת SculPTing מגניב יכולה להיות שיטה יעילה לסילוק נקודות צרה מסוימות, או להוביל לפגיעה קשה ברקמת העור והשרירים. בנוסף להסרת השומן הפיזית, הקירור עובד מכיוון שהוא לא רק מסיר שומן, אלא גם מקפיא את תאי השומן ומאפשר סילוקם הטבעי מהגוף.

למרות שהקפאת שומן

היא הליך רפואי, למטופלים לא מומלץ להשתמש בה בבית. לכן, אינך יכול פשוט להקפיא את השומן בבית, אלא להצעיר ולהקפיא אותו במערכת המותאמת לגופך. ישנם יתרונות רבים להקפאת שומן בבית ולהעלמת בליטות, וזו אחת הדרכים היעילות ביותר לשחרור שומן לירידה במשקל.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »