השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן כמה טיפולים נדרשים

תוכן העניינים:

טיפולי הקפאת שומן הם פרוצדורות חדשניות, שאינן ניתוחיות, הנלחמות באזורי שומן לא רצויים בגוף. כאן אנו מציגים כמה מהשיטות הנפוצות ביותר להקפאת שומן, כמו גם את הסיכונים והיתרונות של כל שיטה. הקפאת שומן היא שיטות המאושרות על ידי ה- FDA להעלמת שומן לצמיתות ללא ניתוח.

זה עובד על ידי הקפאה או הרג של תאי שומן בחלק של הגוף שזקוק לטיפול

התוצאה של הקפאת השומן היא קבועה באמת, מכיוון שהיא הורסת את כל תאי השומן הנמצאים בתחום היעד. לאחר שתא השומן ניזוק או הוסר, אין סיכוי להשמין יותר מהאזור המטופל באמצעות המשך תזונה ופעילות גופנית. תאי שומן שמסולקים אינם יכולים לצמוח מחדש והם אינם יכולים לגרום לעלייה או ירידה נוספים במשקל. מכיוון שהקפאת שומן אינה פולשנית, אין צורך לתת לגברים חופש מהעבודה כדי להחלים מהטיפול. היתרון העיקרי הוא שהוא אינו מצריך זמן התאוששות, כך שתוכל לחזור לפעילות הרגילה שלך לאחר שתסיים את טיפולי השומן וההקפאה.

אם כבר הסתכלת בהקפאת שומנים בגלריית התמונות שלנו, תגלה כיצד זה יכול לשנות את גופך. אם ברצונך לדון באחד מהטיפולים במרפאת הגוף אנא פנה אלינו.

אתה עשוי לחשוב שההליך הלא פולשני הזה

שמקפיא תאי שומן ולכאורה אין לו זמן החלמה, נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. הקפאת שומן והמיסת שומן משתמשים בטמפרטורות קיצוניות בקצה השני של מדחום כדי לגרום לתא השומן להיעלם. קריוליפוליזה (הקפאת שומן) מכוונת במיוחד לתאי שומן ומורידה את הטמפרטורה ל -6 מעלות, מגבשת את תאי השומן או משאירה אותם פנויים לסילוק טבעי בגוף. התהליך, שכולל הקפאת תאי שומן, עובד בלייזר שמחמם והורס אותם. גם מקפיאי שומן וגם מכונות להמסת שומן הם אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר בגוף להפחתת שומן.

לאחר הטיפול, טכנאי CoolSculpting מוסמך מעסה את האזור המטופל כדי להפחית תופעות לוואי ולהגביר את תהליך הקפאת השומנים.

שוב

היעילות של הקפאת השומן בגוף תלויה היכן הוא קפוא וכמה שומן יש לך. אם האזור אותו תרצו לצמצם נחשב כלא מתאים לטיפול בהקפאת שומן, ניתן להמליץ על cavitation אולטראסאונד. ישנן מספר דרכים להקפיא את השומן בבית ולחסל בליטות, אך כל מי שעוסק בתזונה ופעילות גופנית ומגלה כיפה בפה יכול להקפיא שומן.

קריוליפוליזה

המכונה בדרך כלל הקפאת שומן, הוא הדבר הקרוב ביותר שתוכלו להגיע לשאיבת שומן מבלי לעבור מתחת לסכין. זהו הליך אובדן שומן שאינו כירורגי המשתמש בטמפרטורות קרות כדי להפחית את מצבורי השומן בחלקים מסוימים של הגוף. אם אתם מחפשים את הדרך המהירה ביותר להפחתת שומן בגוף, מאמר זה יעזור לשפוך אור על היתרונות והחסרונות של שומן – הקפאה בסינגפור. שאיבת שומן וליפוליזה קריוגנית הם בדיוק איך שזה נשמע והם אינם חלופות כירורגיות לשאיבת שומן. קריופלסטים, המכונים גם "הקפאת שומן" או "קירור", הם שיטה להקפאת תאי שומן בפה ולהפחתתם לפחות מ -1% מגודלם הרגיל.

כשאתה מרגיש בנוח, מכשיר CoolSculpting משמש לטיפול בשומן על העור ולהקפאת תאי השומן הלא רצויים. הוא משתמש במשוטים היונקים את העור לכוס כדי לגבש את תא השומן הבסיסי.

הגוף ימשיך לפרק את תאי השומן המטופלים עד שישה חודשים לאחר הטיפול

היכולת של הגוף להקפיא את תא השומן לאחר פיסול קריר תתרחש בקצב של 1,000 עד 2,500 תאים ביום. אם כן, המטופל נמצא בסיכון למחלות לב, סוכרת, לחץ דם גבוה, סרטן ובעיות בריאותיות אחרות. עכשיו, כשיש לך המדריך האולטימטיבי להקפאת תאי שומן, תדע דבר אחד או שניים על הקפאת תאי שומן. הקפאת שומן, המכונה טכנית קריוליפוליזה, היא תהליך הקפאת תא שומן בכדי להיפטר מחלקיקי שומן לא רצויים. זהו תהליך הקפאה מבוקר שמקרר את תאי השומן עד לנקודה בה הם מתים והגוף יכול לחסל אותם באופן טבעי. אין צורך בדיאטה או בפעילות גופנית מכיוון שקירות תאי השומן נהרסים לצמיתות.

אם יש לך בליטה עיקשת שעמידה בפני תזונה ופעילות גופנית

ייתכן שתוכל להקפיא את השומן שלך דק. ד"ר סלזנבה אומר כי תאי שומן עקשניים שאוכלים באופן קבוע בריא או מתאמנים. לאחר טיפול בהקפאת שומן ניתן היה להשיג הפחתה גלויה של בליטות ורקמות השומן.

CoolSculpting פועלת על ידי הסרה והקפאה פיזית של תאי שומן

מה שמאפשר לגוף לחסל אותם באופן טבעי. על ידי הקפאת תא השומן, מודעים לגוף כי תאים מסוימים אינם קיימים עוד והם משתחררים או משתחררים בצורה של שכבת שומן דקה על פני העור. מכיוון שלתאי השומן יש רגישות גבוהה לטמפרטורה של תאי העור והם בעלי רגישות גבוהה יותר לטמפרטורה מאשר לתאי העור, העור שמסביב נותר ללא פגע. בשונה מטיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן, להקפאת שומן יש יתרון נוסף: ניתן להקפיא את תאי השומן לפרק זמן מסוים, כלומר ניתן לחסל אותם ביעילות ללא כל זמן השבתה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »