השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן מתחת לסנטר

תוכן העניינים:

עבור אנשים רבים הסנטר הכפול הוא אזור בעייתי מעצבן שאינו מגיב לדיאטה ולפעילות גופנית. עבור רבים מאיתנו, "אזור הבעיה" הזה הוא השומן המצטבר מתחת לסנטר, מה שמוביל ל"אפקט הסנטר הכפול ".

הקפאת שומן בגוף מפרקת את תאי השומן בגוף ובכך מפחיתה את הנזק לרקמה הסובבת את השומן מבלי לפגוע ברקמה הסובבת

הטמפרטורות הקרות מקפיאות את תאי השומן מתחת לסנטר הכפול ומשמידים אותם לפני שהם מופרשים. אם נשתמש בטמפרטורה הקרה להקפאת תאי שומן, נוכל להשמיד את "אפקט הסנטר הכפול" ובעיות רבות אחרות בגופנו.

Kybella CoolSculpting השיגה תוצאות בהסרת מרבצי שומן כפולים מאזורים תת-קרקעיים כמו הסנטר, הגב התחתון, הגב העליון והישבן.

בהליך הסנטר הכפול של CoolSculpting

משתמשים במוליך לטיפול בשני צידי הצוואר, מה שמפחית את תאי השומן מתחת לסנטר ב -20 – 25%. בשל גודלה הקטן של הצינורית המשמשת, ההליך מציע אפשרות להסרת שומן בזמן הטיפול בסנטר הכפול, כאשר במקביל הלסתות מעודנות ומגיבות. אם אתה רוצה להדק את הסנטר והצוואר, זה הדבר הנכון עבורך. כל ה"סנטר הכפול "מצומצם בצורה הטובה ביותר, רפיון העור משתפר ובסיס הלסת מעוצב מחדש.

CoolSculpting נועד להסיר מרבצי שומן מכוערים לפני צורת הסנטר הכפול ויכול להשפיע על המספר הכולל של תאי השומן ולעזור להרחיק את "הסנטר הכפול".

מתרגלי CoolSculpting מתקדמים יכולים להשתמש בה להקפאת כיסי העור הרפוי על ידי מיקוד לצד שמאל וחזית "הסנטר הכפול". הליך פיסול הסנטר הכפול הוא הצעד הראשון להסרת שומן מהצד הימני של הגוף מתחת לסנטר, והשלב השני לאחר מכן.

אם ברצונך לאבד את "הסנטר הכפול"

התקשר אלינו וברר אם הקפאת הסנטר הכפול, הלחי והצוואר היא הפיתרון הטוב ביותר על ידי תיאום פגישת ייעוץ חינם היום. במהלך הייעוץ החינמי שלנו, הטכנאים המנוסים שלנו יעריכו את אזור הסנטר שלך ויבחנו את התאמתך לטיפול על ידי הערכת כמות השומן המהודקת שאתה מחזיק ביד וגודל כיסי העור הרפיון. במילים פשוטות, קריוליפוליזה (המכונה גם הקפאת שומן, במילים פשוטות) הוא טיפול ההורג תאי שומן ושומן בתהליך. הליך זה מאפשר למומחים שלנו בהקפאת שומן ופיסול להקפיא באופן ספציפי את תא השומן מתחת לעור ובכך לעורר מוות טבעי. Cryolipses ומקפיאי שומן הם שני טיפולים לא פולשניים שאושרו על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני. במילים פשוטות, הקפאה מקפיא ידועה באפשרויות הטיפול החסכוניות, הבטוחות והיעילות שלה.

התהליכים הטבעיים של הגוף שוטפים את התאים המתים ומסירים אותם מהסנטר ובסופו של דבר מכל הגוף

אם נותנים לתאי השומן למות, השומן בגוף קפוא ולמעשה מת לאחר הטיפול. מי שגורם לסנטר כפול מטופל על ידי התגבשות והקפאה, אך מי שגורם לסנטר כפול כלל לא קפוא.

כאשר מכניסים את מכשיר CoolSculpting על העור הרפוי שמתחת לסנטר

תא השומן של הסנטר הכפול מתגבש בתהליך הקירור, כך שהוא מתכווץ באופן טבעי ומת. אין ספק שהוא מקפיא את השומנים ומצמצם אותם למקום מוצאם, אך אינו מקפיא אותם. אפילו מסטיק מניע את שרירי הלסת באופן קבוע ושורף לאט אך בטוח את שומן הסנטר הכפול העקשן.

הכישלון של שיטות מסורתיות הוא שמביא אנשים רבים עם בעיות סנטר כפול לפנות לטכניקת הסנטר CoolSculpting. אמנם שימוש בהליך כזה משחרר את גופם של תאי שומן מתחת לסנטר של תא השומן, אך זה לא משנה את הדרך בה אתם בולעים קלוריות.

בשל יעילותו ובטיחותו, Coolsculpt הוא אחד ממקפיאי השומן שקיבלו את פרס CoolMini ™ למקפיא השומן הטוב ביותר בעולם בשנת 2017. בעזרת הטכנולוגיה התרמית שלו הוא יכול להקפיא את הסנטר הכפול ב מספר דקות ללא תופעות לוואי.

זה נעשה על ידי תהליך הקפאת שומן מתקדם

ההורס משקעי שומן מתחת לסנטר בצורה ממוקדת מאוד. הגוף משמש לאגירת שומן בחלקים אחרים של הגוף, אך לעיתים ניתן לאחסן שומן מעצבן באזור זה. תהליך הקפאת שומן זה מסייע בהפחתת כמות השומן באזור הידוע לשמצה באחסון תאי שומן לא רצויים.

אימון לסת ופנים עקבי יכול להפחית את שומן הסנטר

אך אם אתה עדיין מתמודד עם סנטר כפול, ייתכן שתצטרך לחפש פתרונות אחרים. אם דיאטה ופעילות גופנית לא עושים מספיק כדי להיפטר משומן מופרז בצוואר ואתה עדיין מתמודד עם הסנטר הכפול, ייתכן שתגלה שאתה זקוק להליך מורכב יותר כדי להיפטר ממנו. בעוד שאנשים מסוימים אומרים כי תרגילי לסת ופנים עקביים יכולים להפחית את שבר עצם הלסת, הדרך היחידה להפחית אותו אחת ולתמיד היא הליך שאושר על ידי ה- FDA כמו CoolSculpting מאת Kybella. בגלל המהירות והדיסקרטיות של תהליך זה, Cool SculPTing הוא אחד הסודות השמורים ביותר להפחתת שומן הסנטר, במיוחד בארצות הברית.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »