השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן עם קוסמטיקאית רפואית

תוכן העניינים:

עונת הסרת שיער בלייזר כבר כאן ומרכזי אימונים רפואיים ואסתטיים חיוניים לכל מי שרוצה להפוך לטכנאי לייזר קוסמטי שיציע טיפולים קוסמטיים כמו CoolSculpting. קורס הלייזר המקיף עוסק ביסודות הסרת שיער בלייזר וכן במגוון הליכים קוסמטיים. אנו מציעים מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער בלייזר, כולל טיפולי גוף מלא, לגברים ונשים, בדגש על עור, שיער, גוון העור וטיפול בעור.

CoolSculpting

בינתיים, הוא הליך שאושר על ידי ה- FDA, המתאר את גופו ומבוצע במרפאה אסתטית רפואית. הליך זה מאפשר להקפיא שומן באופן טבעי וזוהי שיטה שאינה ניתוחית המפחיתה למעשה את מספר תאי השומן באזורים המטופלים בכ- 20-25%. תלוי בטכניקה בה נעשה שימוש ובאזור המטופל, הקפאת שומן עשויה לארוך מספר שעות.

אחד הדברים המבדילים אותם מבתי ספר אחרים לרפואה-אסתטיקה

הוא שהם מוזמנים לעבוד בסביבת בריאות רפואית ובדרך כלל יכולים לחזור מיד לעבודתם ולפעילותם הרגילה. הקפאת השומן CoolSculpting אינה ניתוחית לחלוטין ומאפשרת לך לחזור לעבודה ולבצע פעילויות רגילות לאחר הפגישה. Xanadu מציעה מגוון שירותים כולל הלבנת שיניים, עטיפת גוף, שאיבת שומן ושירותי טיפול אחרים בקווי מתאר בגוף.

ד"ר ד"ר

אתה יכול גם לבחור בניתוחי הפשטה של דליות ורידים וטיפולי מתאר גוף שאינם ניתוחיים. אם אתם מעוניינים להיות חלק מתרגול אסתטי רפואי במשרה מלאה בספא Rejuvenate Med, התקשרו אליה עוד היום ושאלו על CoolSculpting הקפאת שומנים או על כל אחד מגופיה האחרים – וקווי מתאר שאינם ניתוחים. הם מתמחים במגוון שירותי טיפוח גוף ועור לגברים ונשים בכל הגילאים.

מרפאת העור הנצחית הינה "מרפאת עור" שבסיסה בסידני המתמחה בהסרת שיער בלייזר וטיפולי עור. אתה יכול למצוא אותם בסידני, מלבורן, בריסביין, פרת ', קנברה, אדלייד והמרכז של מלבורן באתר האינטרנט שלהם.

מרכז הוורידים של לוס אנג'לס

הוא משרד רפואי מיוחד המתמחה בפיתוח טיפולים לא פולשניים למניעה וטיפול במחלות עור. מכון העור עכביש קליפורניה מתחייב לספק את המיטב ברפואה, כירורגיה, קוסמטיקה ורפואת עור למטופליו. מרכז הוורידים הנו פרקטיקה רפואית מיוחדת המוקדשת לקידום וקידום בריאותם ורווחתם של לקוחותיו. הם אחראים על פיתוח טיפולים לא פולשניים לטיפול במגוון רחב של נושאים בריאותיים, כולל סוכרת, מחלות לב, סרטן, דלקת פרקים, סוכרת ועוד רבים אחרים.

קורס זה מכסה ידיים

בפרקטיקה קלינית עם לקוחות אמיתיים זה מאפשר לך להתאים בצורה מיטבית את טכניקות הסרת השומן ולהציע טיפולים יעילים ללקוחות עתידיים. מכון הלייזר הלאומי מציע פיסול גוף של Coolsculpting, בו אתה לומד על טכניקות דוגמנות גוף פולשניות מינימליות למאבק בצלוליט וכמה חשוב להציע ללקוח העתידי שלך טיפול בטוח ויעיל להסרת שומן. מכון הלייזר הלאומי מציע אימונים לתחום גוף של CoolSCREENING, המלמד כיצד לטפל בשומן לא רצוי וכיצד לבצע טיפול בטוח ויעיל.

טיפול דליות ורידים באמצעות לייזר

המתבצע על ידי סגירת דליות ורידים גדולות מבלי להסיר אותו פיזית. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכירורגיה מינימלית פולשנית, א 'לי מבצע שילוב של ניתוחי לייזר ומגוון פרוצדורות לא פולשניות אחרות.

הדרך הטובה ביותר לראות את ההבדל בין SculpSure ו- CoolSculpting ולהחליט איזה טיפול מתאים לך

היא לקבוע פגישה עם הרופא שלך להתייעצות בחינם. הליכים אלה יכולים להסיר רקמת שומן, אך הם אינם תרופת פלא ואנשים לא צריכים לצפות שכל השומן יוסר לחלוטין.

קבל את הטיפול הטוב ביותר ב- CoolSculpting בזמן שאתה אצל הרופא שלך ב- Coolsculpting ותכנן טיפול ב- Body FX או EmsculPT להפחתת השומן ולהידוק העור

קבל את הטיפולים הטובים בפיסול Cool Scul בזמן שאתה בקשר עם רופא מגניב של SculpSure או רופא Body FX לייעוץ חינם. בין אם יש לך היסטוריה של המחלה ובין אם לא, חשוב לשוחח עם הרופא שלך לפני שתעבור ניתוח על ידי מנתח פלסטי וקוסמטי. ד"ר בז'יק הוא מומחה בתחומו, לאחר שביצע מאות טיפולים קוסמטיים בתחום טיפולי קווי המתאר בשד ובגוף ב -20 השנים האחרונות.

יותר מתמיד

אתם מחפשים איש מקצוע בעבודת מתאר גוף שיכול לעזור ללקוחותיכם להשיג את הגוף שתמיד רצו. עם הכשרה של CoolSculpting כרופאה אסתטית, תלמד כיצד לטפל בשומן הלא רצוי שלך ולעזור להם להשיג את הגוף שתמיד רצו. אתה יכול לראות אותם במכוני יופי מבטיחים פתרון מהיר להיפטר מהשומן שלך, אפילו במרפאות יופי שזכו לשבחים על טיפולי הידוק העור הלא נמוכים ולא ניתוחיים. תשכחו להיפטר מכל השומן וחפשו פיתרון אחר ולא ניתוחי שגם הוא משתלם יותר. טיפול להידוק העור הוא אופציה נהדרת למי שלא רוצה לעבור מתחת לסכין אלא רוצה להיות מטופל על ידי רופא עם ניסיון רב במגוון פתרונות שונים שאינם ניתוחיים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »