השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

הקפאת שומן ממה צריך להיזהר

תוכן העניינים:

מפגשי הקפאת שומן משתמשים בביוכימיה של הגוף בכדי להסיר שומן באופן טבעי, ללא כאבים ועדין מאוד. מאמר זה ישפוך מעט אור למה לצפות במהלך טיפול בהקפאת שומן וכיצד לטפל בגופכם במהלך הפגישה.

ד"ר באשיר אומר כי בעוד שתאי השומן הקפואים מוסרים מהגוף לצמיתות

התוצאות נמשכות זמן רב בהרבה מטיפולים אחרים להסרת שומן כגון ירידה במשקל ועלייה במשקל. CoolSculpting, בו אתה מקפיא את תא השומן שלך, יתרחש בסוף הטיפול, לאחר מספר שבועות ואף חודשים של טיפול. אם כן, אתה חולה ויהיה קפוא לתקופת זמן, עד שישה חודשים ומעלה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד הקפאת שומנים יכולה לעזור להפוך את כל גופך ולדבר עם הרופא שלך על תוצאות אפשריות לפני שתבצע הסרת שומן. המשך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על CoolSculpting ולמה אתה מצפה אם תחליט לעבור טיפול בהקפאת שומן.

הדבר החשוב ביותר לציין הוא שטיפול בהקפאת שומן לא נועד לעזור לך לרדת במשקל. זה עובד הכי טוב כשמשלים אותו טיפולים אחרים כמו פעילות גופנית, תזונה, פעילות גופנית ופעילות גופנית.

אם יש לך בליטה עיקשת שעמידה בפני דיאטה ופעילות גופנית, ייתכן שלא תוכל להקפיא את השומן שלך לרזון. אם יש לך שקיות שומן שתרצה להפחית, התקשר לשומן הקפאה לפיסול בטלפון 310 – 919 – 5296 לקבלת מידע נוסף.

השווה את מדע הקפאת השומן לזה של וודא שאתה מקבל את מה שאתה משלם לפני שאתה משקיע את הכסף שלך. מדע הקפאת השומן לפיסול, והשווה אותו להשקעה כדי לוודא שאתה מקבל תשלום.

אפשר לחשוב כי הליך לא פולשני המקפיא תאי שומן ולכאורה אין לו זמן החלמה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי

היתרון בהקפאת שומן על פני טיפולים פולשניים כמו שאיבת שומן הוא בכך שהעור שמסביב נותר שלם, מכיוון שתאי השומן רגישים יותר לטמפרטורה מתאי העור וקופאים בטמפרטורות גבוהות יותר מסוגי תאים אחרים. לכן כאשר מדענים אומרים ש- CoolSculpting "מקפיא" את תאי השומן מבלי להפחית אותם, זהו הסבר פשוט כיצד זה עובד.

אם ברצונך להפחית את שומן הגוף במהירות האפשרית, מאמר זה יעזור לשפוך מעט אור על היתרונות והחסרונות של טיפולי הקפאת שומן בסינגפור. זה גדול עוד יותר כאשר # איבדת משקל רב ורוצה להיפטר מתאי השומן שלך לנצח.

מערכת הקפאת השומנים של איזוורה זמינה באמזון עבור חלק קטן מהמחיר בהשוואה ל- CoolSculpting וטוענת כי

היא מכוונת ביעילות לאזור הבעיה על ידי הקפאה והשמדת תאי שומן. הרעיון לתהליך הקפאת שומן עלה לי לאחר שנודע לי על השימוש בחגורות ליפו בקהילת הקפאת השומנים בעצמך. ישנם מספר מקפיאי שומן שפותחו, אך ה- Lipo-Belt שהפך לפופולרי ביותר בקרב מקפיאי שומן DIY הוא מקפיא השומן Isaversa, מכשיר להרזיה זול וקל לשימוש. במקום להקפיא שומן, היא מבטיחה להשמיד את שומן הגוף באמצעות סדרת טיפולים בטכנולוגיית אולטרסאונד. טיפולים לא פולשניים אלה יקפיאו ואז יעלמו את תאי השומן בגוף כמו גם את התאים האחראים לירידה במשקל. לאחר שהתגבשו תאי השומן המטופלים, הגוף יספוג ויסלק את התאים המתים ואז יעבד את השומן. לאחר שהתגבש תא השומן הניתן לטיפול, הוא מעובד לשומן על ידי הכבד והכליות. לאחר שהתגבשו תאי השומן המטופלים, הגוף יספוג ויסלק את התאים המתים ואז יעבד את השומן. לאחר שהתגבש תא השומן הניתן לטיפול, הוא מעובד על ידי הכבד, הכליות והכליות ליצירת שומן ואז מעובד בצורה נוזלית.

גם כאן

היעילות של הקפאת השומן בגוף תלויה איפה השומן קפוא וכמה שומן יש לך. ישנן מספר דרכים להקפיא את השומן בבית כדי לסלק בליטות ולהוריד את שומן בגופך. עכשיו, לאחר שטפלנו בך במדריך האולטימטיבי שלנו להקפאת תאי שומן, עליך לדעת משהו על הקפאת תאי השומן שלך. הקפאת שומן (המכונה טכנית קריוליפוליזה) היא תהליך הקפאת תא השומן בכדי להיפטר מאזורי שומן לא רצויים. במילים פשוטות, זהו טיפול בהקרנת שומן הפועל על ידי הריגת תאי השומן בחלק הגוף אשר יש צורך לטפל בהם. זה עובד כי אתה מקפיא והורג את תאי השומן שצריכים לטפל בחלקי הגוף.

אתה יכול להשתמש בו על הבטן, הירכיים, הידיים ועוד כדי לגבש את השומן לתאי שומן ולגרום להם להיעלם אט אט. זהו גם טיפול נהדר לאנשים שירדו במשקל רב ורוצים להיפטר מתאי השומן לנצח.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

הקפאת שומן שאלות נפוצות

טיפולי שאיבת שומן פופולריים ביותר בבריטניה ורבים בסינגפור מעדיפים פעולות שאיבת שומן מסורתיות מכיוון שהיא הטכנולוגיה המגניבה היחידה המשמשת לשריפת תאי שומן ולהשתלטות על התהליכים

לקריאה נוספת »